سپيد مشاوره تحصيلي سپيد مشاوره تحصيلي .

سپيد مشاوره تحصيلي

ثبت نام دانشگاه آزاد همدان www.azmoon.org

 دانشگاه آزاد همدان در دوره هاي مختلف دانشگاهي ، شرايط متنوعي را با هدف جذب دانشجو براي متقاضياني كه قصد ورود به اين دانشگاه را دارند فراهم نموده است . در واقع داوطلبان عزيز مي توانند با داشتن شرايط ثبت نام دانشگاه آزاد همدان به راحتي وارد اين دانشگاه شده و در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصيل نمايند. اين مقاله با هدف ارئه توضيحاتي در اين زمينه نوشته شده است به همين سبب توصيه مي گردد تا پايان مقاله با ما همراه باشيد.

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه ثبت نام دانشگاه آزاد همدان و بطور كلي درباره دانشگاه آزاد نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب از طريق تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

[caption id="attachment_4207" align="aligncenter" width="600"] ثبت نام دانشگاه آزاد همدان[/caption]

 


برچسب: ثبت نام دانشگاه آزاد همدان،ثبت نام دانشگاه آزاد،دانشگاه آزاد،دانشگاه آزاد بدون كنكور،بدون آزمون دانشگاه آزاد،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۱۶:۲۴ توسط:سپيد موضوع:

ثبت نام دانشگاه آزاد بندرعباس www.azmoon.org

 دانشگاه آزاد بندرعباس در دوره هاي مختلف دانشگاهي ، شرايط متنوعي را با هدف جذب دانشجو براي متقاضياني كه قصد ورود به اين دانشگاه را دارند فراهم نموده است . در واقع داوطلبان عزيز مي توانند با داشتن شرايط ثبت نام دانشگاه آزاد بندرعباس به راحتي وارد اين دانشگاه شده و در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصيل نمايند. اين مقاله با هدف ارئه توضيحاتي در اين زمينه نوشته شده است به همين سبب توصيه مي گردد تا پايان مقاله با ما همراه باشيد.

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه ثبت نام دانشگاه آزاد بندرعباس و بطور كلي درباره دانشگاه آزاد نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب از طريق تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

[caption id="attachment_4202" align="aligncenter" width="600"] ثبت نام دانشگاه آزاد بندرعباس[/caption]

 


برچسب: ثبت نام دانشگاه آزاد بندرعباس،ثبت نام دانشگاه آزاد،دانشگاه آزاد،دانشگاه آزاد بدون كنكور،بدون آزمون دانشگاه آزاد،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۱۰:۰۴ توسط:سپيد موضوع:

ثبت نام دانشگاه آزاد ساري www.azmoon.org

 دانشگاه آزاد ساري در دوره هاي مختلف دانشگاهي ، شرايط متنوعي را با هدف جذب دانشجو براي متقاضياني كه قصد ورود به اين دانشگاه را دارند فراهم نموده است . در واقع داوطلبان عزيز مي توانند با داشتن شرايط ثبت نام دانشگاه آزاد ساري به راحتي وارد اين دانشگاه شده و در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصيل نمايند. اين مقاله با هدف ارئه توضيحاتي در اين زمينه نوشته شده است به همين سبب توصيه مي گردد تا پايان مقاله با ما همراه باشيد.

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه ثبت نام دانشگاه آزاد ساري و بطور كلي درباره دانشگاه آزاد نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب از طريق تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

[caption id="attachment_4192" align="aligncenter" width="600"] ثبت نام دانشگاه آزاد ساري[/caption]

 


برچسب: ثبت نام دانشگاه آزاد ساري،ثبت نام دانشگاه آزاد،دانشگاه آزاد،دانشگاه آزاد بدون كنكور،بدون آزمون دانشگاه آزاد،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۰۸:۱۳ توسط:سپيد موضوع:

انتخاب رشته نهم به دهم

 اولين مرحله و يا شايد يكي از مراحل بسيار مهم در مسير تحصيلي افراد مي تواند همين انتخاب رشته نهم به دهم باشد. اين مرحله از اين رو براي دانش آموزان و والدين آنها اهميت دارد كه در اين مرحله دانش آموزان با انتخاب هاي خود در واقع مسيري را كه در آينده در زمينه تحصيل و اشتغال خود بايستي سپري نمايند در حال ترسيم هستند. در اين مرحله دانش آموز بايستي رشته اي را انتخاب نمايد كه رد آيند با آن سر و كار خواهد داشت. اين رشته در واقع جزئي از شخصيت فرد را تشكيل خواهد داد از اين روست كه بايستي اين مرحله را بسيار مهم قلمداد نمود و در زمينه آن توجه ويژه اي نشان داد.با توجه به اين تفاسير ما در اين مقاله توضيحاتي در رابطه باانتخاب رشته نهم به دهم براي دانش آموزان و والدين درگير اين موضوع ارائه خواهيم نمود تا با ديد بهتر و وسع تري بتوانند با گام هاي مستحكم تري در اين مسير به حركت خود ادامه دهند. به همين جهت در صورتي در زمينه انتخاب رشته نهم به دهم سوال و ابهامي داشته باشيد توصيه مي شود به ادامه اين مقاله توجه نماييد.

 


برچسب: انتخاب رشته نهم به دهم،انتخاب رشته، دانشگاه سراسري، انتخاب رشته پايه نهم به دهم، انتخاب رشته مدارس، مشاوره سپيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۳۸:۰۴ توسط:سپيد موضوع:

قبولي در مصاحبه دكتري

 پس از اين كه داوطلبان تحصيل در مقطع دكتري اقدام به انتخاب رشته نمودند و از سوي دانشگاه هاي انتخاب شده دعوت به مصاحبه شدند يكي از مهمترين اولويت هاي حاضر براي اين دسته از داوطلبان قبولي در مصاحبه دكتري به حساب مي آيد. به طور كلي در جلسه مصاحبه دكتري برخي موارد بايستي مورد توجه قرار گيرد تا شانسقبولي در مصاحبه دكتري براي داوطلبان افزايش يابد. با توجه به اهميت اين امر ما در اين مقاله توضيحاتي در زمينه قبولي در مصاحبه دكتري ارائه خواهيم نمود تا بتواند براي داوطلبان شركت كننده در مصاحبه دكتري موثر و مفيد باشد. از اين رو در صورتي در زمينه قبولي در مصاحبه دكتري پرسش و يا ابهامي براي اين دسته از داوطلبان وجود داشته باشد توصيه مي كنيم به ادامه مقاله توجه نمايد.

 


برچسب: قبولي در مصاحبه دكتري،مصاحبه دكتري،مقطع دكتري،دانشگاه سراسري،دكتري دانشگاه سراسري، مشاوره تخصصي سپيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۲۲:۳۲ توسط:سپيد موضوع:

انتخاب رشته كنكور 97

 فرايند كنكور سراسري پس از طي نمودن مراحل مختلفي سرانجام وارد مرحله انتخاب رشته مي گردد. در انتخاب رشته كنكور 97 داوطلبان به مانند ديگر دوره ها خود را براي ين مرحله نيز آماده سازند. براي اين كه داوطلبان بتوانند در انتخاب رشته كنكور 97 بهترين عملكرد را از خود بر جاي گذاشته و به موفيت كه همان قبولي در رشته دلخواه مي باشد برسند بايستي در زمينه فرايند و مراحل انتخاب رشته كنكور 97 اطلاعات مناسبي داشته باشند. در اين مقاله با توجه به اهميت موضوع توضيحاتي ارائه خواهيم نمود كه مي تواند براي اين دسته از داوطلبان مفيد واقع گردد. به همين جهت توصيه مي شود به ادامه اين مقاله توجه نماييد.

 


برچسب: انتخاب رشته كنكور 97،كنكور 97،دانشگاه سراسري،كنكور دانشگاه سراسري،مشاوره تخصصي سپيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۰۶:۲۶ توسط:سپيد موضوع:

ترميم معدل براي كنكور

 با توجه به اين كه در اين چند سال اخير برگزاري كنكور سراسري تاثير معدل افزايش يافته است بحث مربوط به ترميم معدل براي كنكور اهميت بيشتري پيدا كرده است. در مورد ترميم معدل براي كنكور بايستي بيان شود كه در اين روش با توجه به برخي شرايط و ضوابط دانش آموزان و داوطلباني كه براي كنكور سراسري اقدام خواهند نمود مي توانند دوباره براي بهتر شدن معدل خود در امتحان نهايي در برخي از دروس و يا همه دروس شركت نمايند. با اين طرح در واقع فرصتي دوباره براي بالا بردن تاثير معدل براي دانش آموزان شركت كننده در كنكور دانشگاه سراسري فراهم مي گردد. به جهت اهميت بسيار بالاي موضوع ترميم معدل براي كنكور در اين مقاله توضيحاتي در رابطه به ايم طرح ارائه خواهيم نمود تا بتواند براي داوطلبان كنكور سراسري مفيد واقع گردد.

 


برچسب: ترميم معدل براي كنكور،كنكور،كنكور دانشگاه سراسري،دانشگاه سراسري،معدل كنكور، مشاوره تخصصي سپيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۴۹:۲۶ توسط:سپيد موضوع:

اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان

 پس از اعمال تغييراتي كه در زمينه آزمون مدارس تيزهوشان به وجود آمد داوطلبان تحصيل در اين مدارس در اواخر فروردين ماه اقدام به ثبت نام در آن نمودند و در آزمون اين مدارس در اواسط خرداد ماه مي باشد شركت كردند بايستي در بازه زماني يك الي دو ماه نسبت به دريافت نتايج اين آزمون اقدام نمايند. در اين مرحله در صورتي داوطلب به حد نصاب مشخص شده دست پيدا نمود پذيرش مدارس تيزهوشان را كسب مب نمايد ، اما اگر داوطلبي اين حد نصاب را كسب نكرده باشد و به اصطلاح در آزمون مردود گردد امكان اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان براي او فراهم مي باشد. پس با توجه به اين توضيحات اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان براي آن دسته از داوطلباني مي باشد كه در آزمون اين مدارس پذيرش كسب نكرده باشند. با توجه به اين كه اين مرحله يكي از مراحل بسيار حساس براي ورود به مدارس تيزهوشان مي باشد در اين مقاله توضيحاتي در رابطه با اعتراض به نتايج آزمون مدارس تيزهوشان ارائه خواهيم نمود از اين رو به داوطلباني كه در اين زمينه ابهام و يا سوالي داشته باشند توصيه مي گردد به ادامه اين مقاله توجه نمايند.

 


برچسب: اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان، آزمون تيزهوشان،اعلام نتايج آزمون تيزهوشان، مدارس تيزهوشان،مشاوره تخصصي سپيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۳۱:۴۶ توسط:سپيد موضوع:

اعتراض به نتايج آزمون نمونه دولتي

 پس از اين كه داوطلبان در آزمون مدارس نمونه دولتي شركت نمودند و در خرداد ماه اعلام نتايج آزمون نمونه دولتي از طريق سامانه  www.azmoon.medu.ir صورت گرفت براي داوطلباني كه حد نصاب اعلام شده را كسب نكرده باشند امكان اعتراض به نتايج آزمون نمونه دولتي فراهم مي گردد. اعتراض به نتايج آزمون نمونه دولتي به مانند اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان داراي شرايط و ضوابط خاصي مي باشد و در بازه زماني خاصي انجام مي گرد. از  اين رو داشتن اطلاعات صحيح در اين رابطه براي داوطلبان شركت كنند در اين آزمون امري بسيار مهم به حساب مي آيد. به همين جهت در اين مقاله به ارائه توضيحاتي در رابطه به اعتراض به نتايج آزمون نمونه دولتيخواهيم پرداخت. در صورتي در اين زمينه ابهام و يا سوالي داشته باشيد توصيه مي گردد به ادامه مقاله توجه نماييد.

 


برچسب: اعتراض به نتايج آزمون نمونه دولتي، آزمون نمونه دولتي،اعلام نتايج آزمون نمونه دولتي، مدارس نمونه دولتي،مشاوره تخصصي سپيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۴۶:۱۹ توسط:سپيد موضوع:

ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي رشته طراحي لباس

 ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي رشته طراحي لباس يكي از رشته هاي علمي كاربردي مي باشد كه به دليل پرطرفدار بودن اين رشته ، جو رقابتي بالايي را در ميان داوطلبان علاقه مند به تحصيل در رشته طراحي لباس ايجاد نموده است ، بطوري كه علي رغم ظرفيت پذيرش بالاي واحدهاي مختلف دانشگاه علمي كاربردي هر ساله داوطلبان زيادي از پذيرش در رشته طراحي لباس دانشگاه علمي كاربردي باز مي مانند.

در اين مقاله به معرفي رشته طراحي لباس ، ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي رشته طراحي لباس و همچنين زمان و شرايط پذيرش دانشگاه علمي كاربردي در رشته طراحي لباس خواهيم پرداخت.

 


برچسب: ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي رشته طراحي لباس،ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي ،رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي ،دانشگاه علمي كاربردي ،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۳۱:۰۷ توسط:سپيد موضوع: