سپيد مشاوره تحصيلي سپيد مشاوره تحصيلي .

سپيد مشاوره تحصيلي

قبولي در مصاحبه دكتري

قبولي در مصاحبه دكتري

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه  قبولي در مصاحبه دكتري  و بطور كلي درباره دانشگاه سراسري مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

 

[caption id="attachment_3967" align="aligncenter" width="600"]قبولي در مصاحبه دكتري قبولي در مصاحبه دكتري[/caption]

 

موارد موثر در قبولي در مصاحبه دكتري

همانگونه كه بيان شد يكي از مراحل بسيار حساس و تعيين كنند در پروسه آزمون دكتري شركت در مصاحبه دكتري مي باشد. در اين مرحله داوطلبان با برخي موارد رو به رو مي شوند كه داشتن اطلاعات لازم و حتي تجربه احتمال و شانس قبولي در مصاحبه دكتري را افزايش مي دهد. در اين بخش از مقاله به صورت تيتر وار به بيان مواردي خواهيم پرداخت كه قصد توضيح آن در ادامه مقاله داريم. از جمله موارد مطرح كه موثر در قبولي در مصاحبه دكتري مي باشد مي توان به اين چند مورد اشاره نمود.

  1. توضيحات ابتدايي در زمينه مصاحبه دكتري
  2. تاثير كسب آمادگي روز قبل مصاحبه در قبولي در مصاحبه دكتري
  3. مداركي كه در قبولي در مصاحبه دكتري موثر است
  4. توضيحات پاياني در قبولي در مصاحبه دكتري

 

توضيحات ابتدايي در زمينه مصاحبه دكتري

همانگونه كه بيان نموديم يكي از مراحل بسيار حساي در فرايند پذيرش دكتري مصاحبه دكتري به حساب مي آيد. در اين مرحله داوطلبان بر اساس انتخاب هاي خود از سوي برخي از دانشگاه ها دعوت به شركت در مصاحبه مي شوند. براي اين كه در اين مرحله نيز احتمال قبولي در مصاحبه دكتري براي داوطلبان افزايش يابد بايستي خود را اقبل براي آن آماده سازند. توجه به تفاوت هاي فردي يكي از مهم ترين رمز هاي قبولي در مصاحبه دكتري به حساب مي آيد. داوطلبان بايستي با توجه به ويژگي هاي برجسته اي كه دارند در اين جلسه حاظر شوند. در ادامه به برخي از موارد كه بايستي داوطلبان براي قبولي در مصاحبه دكتري رعايت نمايند خواهيم پرداخت.

تاثير آمادگي روزقبل مصاحبه در قبولي در مصاحبه دكتري

داوطلبان بايستي از روز هاي قبل از جلسه مصاحبه خود را براي آن آماده سازند تا با شانس بالايي از قبولي در مصاحبه دكتري سخن گويند. در روز قبل از مصاحبه و يا حتي روز هاي قبل از آن داوطلبان بايستي ابتدا نسبت به اساتيدي كه در جلسه حصور خواهند داشت اطلاعات لازم را كسب نمايند. اين امر بدين علت مي باشد كه با زمينه فكري و علمي اين اساتيد آشنا شويد و مشخص شود كه هر كدام از اين اساتيد در چه بخشي از رشته مورد نظر تسلط و اهميت بيشتري مي دهند. اين امر باعث مي گردد داوطلبان با آمادگي كامل تري در اين جلسه شركت نمايند. همچنين داوطلبن با شكل ظاهري خود نيز توجه نمايند عدم شتابزدگي در جلسه مصاحبه و تمرين اين موارد در روز قبل از مصاحبه اهميت دارد. در اين مقطع داوطلبان در واقع بايستي حرفي براي گفتن داشته باشند از اين رو از اظهار نظر هاي شتابزده خودداري نماييد.

مداركي كه در قبولي در مصاحبه دكتري موثر است

همانگونه كه مي دانيد در اين جلسه داوطلبان در واقع بايستي اقدام به ارئه خود و فعاليت هاي خود در رابطه با رشته مورد نظر نمايند. اين اقدام بدون در دست داشتن مدارك فراهم نمي باشد. از اين رو داوطلبان براي نشان دادن استعداد ها و توانايي هاي خود بايستي اقدام به ارائه برخي مدارك در جلسه مصاحبه نمايند. اما اين كه چه مداركي شانس قبولي در مصاحبه دكتري را بالا مي برد بحث جداگانه اي به حساب مي آيد. از جمله اين مدارك مي توان به مداركي كه دال بر رزومه تحصيلي ، پژوهشي و شغلي داوطلب است. در اين مدارك در واقع داوطلب يكي گزارشي از خود در زمينه فعاليت ها مرتبط ارائه مي نمايد. ديگر مدارك مي توان به مدارك زبان از جمله آزمون تافل ، آزمون آيلتس ، آزمون توليمو يا آزمون MSRT اشاره نمود. همچنين برخي ديگر از فرم ها مي باشد كه نياز است داوطلبان رد جلسه مصاحبه ارائه نمايد.

 

[caption id="attachment_3968" align="aligncenter" width="600"]قبولي در مصاحبه آزمون دكتري قبولي در مصاحبه آزمون دكتري[/caption]

 

توضيحات پاياني در قبولي در مصاحبه دكتري

داوطلبان توجه داشته باشند كه اين فرصت ممكن است دوباره براي آنها فراهم نشود. از اين رو يكي از مراحل بسيار حساس به حساب مس آيد كه ممكن است با كوچكترين اشتباهي از دست رود. از اين رو براي تمامي احتمالات در اين زمنه آماده شويد.تمامي حالت هاي مختلف را بسنجيد و در جلسه مصاحبه شركت نماييد. با اعتماد به نفس بالا در جلسه حضور داشته بشيد و صحبت نماييد. به كوچكترين موردي كه مي تواند در قبولي در مصاحبه دكتري موثر واقع گردد توجه نماييد.

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه  قبولي در مصاحبه دكتري  و بطور كلي درباره دانشگاه سراسري مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

لينك هاي مفيد

دانشگاه سراسري

دكتري دانشگاه سراسري

دكتري دانشگاه آزاد

دكتري وزارت بهداشت

دكتري دانشگاه پيام نور

كارشناسي ارشد دانشگاه سراسري

كارداني به كارشناسي دانشگاه سراسري

كارشناسي پيوسته دانشگاه سراسري

كارشناسي ارشد دانشگاه سراسري

مطالب مفيد  قبولي در مصاحبه دكتري

ثبت نام آزمون دكتري دانشگاه آزاد و سراسري

دفترچه انتخاب رشته دكتري سراسري

ثبت نام بدون كنكور دكتري دانشگاه آزاد

ثبت نام آزمون دكتري وزارت بهداشت

ليست رشته هاي بدون كنكور دكتري دانشگاه آزاد

شهريه رشته هاي بدون كنكور دكتري دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام بدون كنكور دكتري دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون كنكور دكتري دانشگاه پيام نور

 منبع:

قبولي در مصاحبه دكتري

 


برچسب: قبولي در مصاحبه دكتري،مصاحبه دكتري،مقطع دكتري،دانشگاه سراسري،دكتري دانشگاه سراسري، مشاوره تخصصي سپيد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۲۲:۳۲ توسط:سپيد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :