سپيد مشاوره تحصيلي سپيد مشاوره تحصيلي .

سپيد مشاوره تحصيلي

دفترچه انتخاب رشته دكتري سراسري

 داوطلبان شركت در انتخاب رشته كنكور دكتري سراسري براي اين كه در انتخاب رشته خود عملكرد مناسبي از خود نشان دهند بايستي ابتدا به مطالعه دفترچه انتخاب رشته دكتري سراسري اقدام نمايند. در واقع تمامي مواردي كه داوطلبان در زمينه انتخاب رشته خود نياز دارند و بايستي اطلاع داشته باشند در دفترچه انتخاب رشته دكتري سراسري بيان شده است. با توجه به اين توضيحات در اين مقاله به بررسي دفترچه انتخاب رشته دكتري سراسري خواهيم پرداخت.

 


برچسب: دفترچه انتخاب رشته دكتري سراسري، انتخاب رشته دكتري سراسري، دفترچه انتخاب رشته دكتري، مشاوره تخصصي سپيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۰۹:۰۹ توسط:سپيد موضوع:

دفترچه انتخاب رشته كارشناسي ارشد

 پس از اين كه در خرداد ماه كارنامه اوليه كنكور كارشناسي ارشد دانشگاه سراسري و دانشگاه آزاد از طريق سامانه سازمان سنجش در اختيار داوطلبان قرار گرفت آن دسته از داوطلباني كه مجاز به انتخاب رشته شدند بايستي با دانلود و مطالعه دفترچه انتخاب رشته كارشناسي ارشد براي انتخاب رشته آماده شوند. با توجه به اين كه ميزان حجم دفترچه انتخاب رشته كارشناسي ارشد بالا مي باشد و فرصت كافي براي مطالعه و همچنين شناخت مناسبي در زمينه بخش هاي مختلف آن ممكن است براي داوطلبان وجود نداشته باشد در اين مقاله توضيحاتي در زمينه بخش هاي مختلف دفترچه انتخاب رشته كارشناسي ارشد ارائه خواهيم نمود. از اين رو براي آن دسته از داوطلبان كه به دنبال كسب اطلاعاتي در اين زمينه هستند مطالعه ادامه اين مقاله را توصيه مي نماييم.

 


برچسب: دفترچه انتخاب رشته كارشناسي ارشد، انتخاب رشته كارشناسي ارشد، كارشناسي ارشد، مشاوره تخصصي سپيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۵۷:۴۶ توسط:سپيد موضوع:

دفترچه تكميل ظرفيت دكتري كنكور سراسري

 همانگونه كه در مقاله تكميل ظرفيت دكتري سراسري عنوان نموديم در مقطع دكتري نيز داوطلبان مي توانند در مرحله تكميل ظرفيت شانس دوباره خود را براي حضور در دانشگاه امتحان نمايند. در اين مرحله نيز داوطلبان بايستي ابتدا نسبت به دريافت و مطالعه دقيق دفترچه تكميل ظرفيت دكتري كنكور سراسري اقدام نمايند. با توجه به اين كه به طور كلي تكميل ظرفيت آخرين فرصت براي حضور در دانشگاه به حساب مي آيد از اين رو تمامي مباحثي كه مربوط بدان مي باشد از اهميت بالايي برخوردار مي باشد. به همين جهت در ادامه اين مقاله به بررسي دفترچه تكميل ظرفيت دكتري كنكور سراسري و مباحث مربوط بدان خواهيم پرداخت.

 


برچسب: دفترچه تكميل ظرفيت دكتري كنكور سراسري، تكميل ظرفيت دكتري سراسري، ظرفيت دكتري كنكور سراسري، مشاوره سپيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۴۳:۳۱ توسط:سپيد موضوع:

دفترچه تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد كنكور سراسري

 در ابتداي شروع مراحل تكميل تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد سراسري داوطلبان بايستي اقدام به دريافت و مطالعه دفترچه تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد كنكور سراسري نمايند. مطالعه دقيق دفترچه تكميل ظرفيت و اطلاع از مفاد آن و مطالب مطرح شده در آن زمينه انجام مناسب تكميل ظرفيت را براي اين دسته از داوطلبان فراهم مي گردد. در اين مقاله نيز ما به دنبال بيان بخش هاي مختلف دفترچه تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد كنكور سراسري و ازائه توضيحاتي در زمينه آن خواهيم بود. از اين رو به آن دسته از داوطلبان كه در اين زمينه نياز به توضيح دارند مطالعه ادامه اين مقاله را توصيه مي گردد.

 


برچسب: دفترچه تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد كنكور سراسري، تكميل ظرفيت ارشد سراسري، دفترچه تكميل ظرفيت ارشد، مشاوره سپيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۳۱:۵۸ توسط:سپيد موضوع:

دفترچه تكميل ظرفيت كنكور سراسري

 براي شركت در تكميل ظرفيت كنكور سراسري اولين اقدام دريافت و مطالعه دقيق دفترچه تكميل ظرفيت كنكور سراسري مي باشد. اين دفترچه كه در بازه هاي زماني مختلفي از اواخر مهر ماه تا اواخر آبان ماه معمولا منتشر مي گردد در بردارنده رشته محل هايي مي باشد كه داوطلبان مي توانند با انتخاب آنها آخرين شانس خود را براي ورود به دانشگاه سراسري امتحان نمايند. از اين رو در اين مقاله توضيحاتي در زمينه دفترچه تكميل ظرفيت كنكور سراسري ارائه خواهيم نمود به اميد اين كه مورد استفاده داوطلبان قرار گرفته و مفيد واقع گردد.

 


برچسب: دفترچه تكميل ظرفيت كنكور سراسري، تكميل ظرفيت كنكور سراسري، تكميل ظرفيت سراسري، مشاوره تخصصي سپيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۱۸:۵۵ توسط:سپيد موضوع:

منابع كنكور انساني

 از جمله اقدامات اصلي داوطلباني كه براي كنكور سراسري علوم انساني ثبت نام نموده اند انتخاب و تهيه برنامه ريزي كنكور سراسري براي اين گروه آزمايشي مي باشد. داوطلبان معمولا با انبوهي از منابع براي آزمون رو به رو مي شوند كه انتخاب را براي آنها بسيار سخت مي نمايد. از اين رو اين دسته از داوطلبان بايستي در ابتدا نسبت بهمنابع كنكور انساني شناخت پيدا نموده و در صدد تهيه آن باشند. در اين مقاله نيز ما به دنبال بيان برخي از منابع كنكور انساني خواهيم بود تا داوطلبان با ديد بهتري نسبت به تهيه و در نهايت مطالعه اين منابع اقدام نمايند. با توجه به اين توضيحات براي آن دسته از داوطلبان كه به دنبال تهيه منابع كنكور انساني هستند مطالعه ادامه اين مقاله را توصيه مي نماييم.

 


برچسب: منابع كنكور انساني، كنكور انساني، كنكور انساني سراسريِ، بهترين منابع كنكور انساني سراسري، مشاوره تخصصي سپيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۰۷:۳۵ توسط:سپيد موضوع:

منابع كنكور تجربي

 يكي از مهمترين اقداماتي كه داوطلبان قبل از شروع دوره مطالعاتي كنكور خود بايستي اجام دهند انتخاب و تهيه بهترين منابع كنكور سراسري مي باشد. داوطلبان گروه آزمايشي تجربي نيز در اين زمينه بايستي دقت لازم را به خرج داده و در تهيه و انتخاب منابع كنكور تجربي نهايت وسواس را به خرج دهند. با توجه به اين كه اين مرحله يكي از مراحل بسيار حساس در فرايند كنكور به حساب مي آيد از اين رو در اين مقاله در زمينه منابع كنكور تجربي توضيحاتي ارائه خواهيم نمود كه مي تواند براي داوطلبان كنكور تجربي مفيد واقع گردد.

 


برچسب: منابع كنكور تجربي، كنكور تجربي، كنكور تجربي سراسري، بهترين منابع كنكور سراسري، مشاوره تخصصي سپيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۵۵:۴۴ توسط:سپيد موضوع:

نتايج تكميل ظرفيت دكتري كنكور سراسري

 پس از اسن كه داوطلبان با مطالعه دفترجه تكميل ظرفيت در تكميل تكميل ظرفيت دكتري سراسري شركت نمودند و بر اساس اين دفترچه انتخاب رشته كردند بايستي منتظر اعلام نتايج تكميل ظرفيت دكتري كنكور سراسري بمانند. اين مرحله در واقع آخرين مرحله پذيرش دانشگاه سراسري در مقطع دكتري به حساب مي آيد و با اعلام نتايج تكميل ظرفيت دكتري كنكور سراسري پروند آزمون دكتري بسته خواهد شد. در اين مقاله نيز به مانند ديگر موارد آزمون دكتري به بررسي و توضيح اعلام نتايج تكميل ظرفيت دكتري كنكور سراسري خواهيم پرداخت. در صورتي كه داوطلبان در اين زمينه ابهام يا سوالي داشته باشند به ادامه مقاله توجه نمايند.

 


برچسب: نتايج تكميل ظرفيت دكتري كنكور سراسري، تكميل ظرفيت دكتري سراسري، تكميل ظرفيت دكتري، مشاوره تخصصي سپيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۴۲:۳۳ توسط:سپيد موضوع:

نتايج تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد

 پس از اين كه داوطلبان كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد در تكميل ظرفيت اين دانشگاه اقدام نموده اند در بازه زماني مشخص مي توانند براي دريافت نتيجه ثبت نام خود با توجه به دستورالعمل هاي خاص اقدام نمايند. در اين مقاله در زمينه نتايج تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد و موارد مرتبط با آن توضيحاتي ارايه خواهيم نمود. از اين رو در صورتي كه داوطلبان كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد در اين زمينه نياز به اطلاعات دارند مي توانند ادامه اين مقاله را مطالعه نمايند.

 


برچسب: نتايج تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد، تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد آزاد، كارشناسي ارشد آزاد، مشاوره سپيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۳۱:۵۰ توسط:سپيد موضوع:

نتايج تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد كنكور سراسري

 پس از اين كه در اواخر مهر ماه مراحل تكميل ظرفيت به اتمام مي رسد داوطلبان بايستي براي اعلام نتايج تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد كنكور سراسري آماده گردند. اعلام نتايج اين مرحله نيز در بازه زماني از قبل تعيين شده صورت مي گيرد از اين رو داوطلبان بايستي در بازه زمني مشخصي براي دريافت اعلام نتايج تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد كنكور سراسري خود اقدام نمايند. در اين مقاله به ارائه توضيحاتي در اين زمينه خواهيم پرداخت از اين رو داوطلبان در صورت وجود ابهام به ادامه اين مقاله توجه نمايند.

 


برچسب: نتايج تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد كنكور سراسري، تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد، تكميل ظرفيت ارشد سراسري، مشاوره سپيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۲۰:۱۴ توسط:سپيد موضوع: