سپيد مشاوره تحصيلي سپيد مشاوره تحصيلي .

سپيد مشاوره تحصيلي

اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان

اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد سپيد در ارتباط باشيد.

 

[caption id="attachment_4032" align="aligncenter" width="600"]اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان[/caption]

 

موارد مطرح در اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان

براي داوطلباني كه در زمينه اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان سوال و يا ابهامي داشته باشند كسب اطلاعات مناسب در برخي موارد توصيه مي گردد. از اين رو اين مقاله با همين هدف نگاشته شده است تا اين ابهامات براي اين دسته از داوطلبان رفع گردد. در اين بخش نيز به صورت فهرست وار به بيان موارد مطرح در اين مقاله مي پردازيم تا داوطلبان با موارد مطرح در اين مقاله آشنا شده و پيش زمينه مناسبي نسبت به موضوع اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان داشته باشند. از اين رو در اين بخش مي توان به مواردي از اين جمله اشاره نمود.

  1. زمان شروع اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان
  2. نحوه اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان
  3. زمان پاسخگويي اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان

 

زمان شروع اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان

همانگونه كه بيان كرديم اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان براي آن دسته از داوطلباني مي باشد كه نتوانسته اند پذيرش در اين آزمون را كسب نمايند. براي اين دسته از داوطلبان كارنامه اي ارائه مي گردد كه مي توانند عملكرد خود را در آزمون مشاهده نمايند. به همين جهت با توجه به اين عملكرد بايستي براي اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان اقدام نمود. از اين رو داوطلبان هم زمان با اعلام نتايج آزمون تيزهوشان مي توانند براي اعتراض به نتايج آزمون مدارس تيزهوشان اقدام نمايند.

نحوه اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان

پس از اين كه داوطلبان با ورود به سامانه اعلام نتايج آزمون تيزهوشان به نشاني www.azmoon.medu.ir نسبت به نتيجه كسب نموده خود اطلاع حاصل نمودند در صورت عدم كسب نتيجه لازم مي توانند براي اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان اقدام نمايند. براي اين منظور با وارد نمودن اطلاعات داوطلب صفحه زير در مقابل داوطلب ظاهر مي گردد. در اين مرحله براي ثبت اعتراض بايستي بر روي آيكون مشخص شده كليلك نماييد.

 

[caption id="attachment_4030" align="aligncenter" width="600"]اعتراض به نتايج آزمون مدارس تيزهوشان اعتراض به نتايج آزمون مدارس تيزهوشان[/caption]

 

پس از كليلك بر روي اين آيكون داوطلب وارد بخش ثبت اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان مي گردد. در اين بخش اين امكان فراهم گرديده شده كه داوطلب به صورت مجزار و در قالب 5 بخش اعتراض خود را ثبت نمايد. البته از ميان اين پنج مورد تنها مي تواند اعتراض خود را در ه مورد ثبت نمايد. اين پنج مورد عبارتند از :

  1. مطابقت نداشتن تعداد پاسخ هاي صحيح ، نزده و غلط مندرج در كارنامه با تصوير پاسخ‌برگ
  2. خطا در محاسبه نمره كل آزمون
  3.  مطابقت نداشتن اولويت هاي مندرج در كارنامه با اولويت هاي درج شده در كارت ورود به جلسه
  4.  اعمال نشدن ضابطه پذيرش مربوط به دوقلوها
  5.  ساير موارد

همچنين براي ارائه توضيحات نيز مي تواند در چهار سطر براي اين منظور اقدام نمايد. پس از طي اين مراحل . انجام اين اقدامات داوطلبان بايستي بر روي گزينه ذخيره كليك نموده تا اعتراض نسبت به نتيجه آزمون ثبت گردد و در نهايت رسيد درخواست تجديد نظر براي داوطلب چاپ مي گردد. لازم به ذكر مي باشد كه رد پايان اين مراحل بايستي اين رسيد حتما براي داوطلب چاپ گردد.

 

[caption id="attachment_4031" align="aligncenter" width="600"]اعتراض به نتايج تيزهوشان اعتراض به نتايج تيزهوشان[/caption]

 

زمان پاسخگويي اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان

به طور كلي زمان دقيق را براي زمان پاسخگويي اعتراضات از قبل توسط سامانه مشخص نمي گردد. از اين رو معمولا دو الي سه هفته پس از اتمام ثبت اعتراضات را مي توان زمان مناسبي براي پاسخگويي نسبت به اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان اعلام نمود. در اين بازه زماني نيز بايستي با استفاده از اطلاعات موجود در رسيد درخواست تجديد نظر نسبت به دريافت نتيجه اعتراض اقدام نمود. در پايان لازم است بيان شود كه تمامي اين مراحل به صورت اينترنتي انجام مي گيرد. از اين رو براي هرگونه اعتراض نسبت به نتايج آزمون مدارس تيزهوشان اقدام حضوري نبايستي نمود و براي اعتراضات حضوري پاسخي داده نخواهد شد.

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد سپيد در ارتباط باشيد.

لينك هاي مفيد

مدارس تيزهوشان

مدارس نمونه دولتي

مدارس شاهد

مدارس

مطالب مرتبط اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان

مدارس تيزهوشان

www.azmoon.medu.ir

ثبت نام آزمون تيزهوشان

زمان ثبت نام آزمون تيزهوشان

پرداخت هزينه ثبت نام تيزهوشان

كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان

منبع:

اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان

 


برچسب: اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان، آزمون تيزهوشان،اعلام نتايج آزمون تيزهوشان، مدارس تيزهوشان،مشاوره تخصصي سپيد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۳۱:۴۶ توسط:سپيد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :