سپيد مشاوره تحصيلي سپيد مشاوره تحصيلي .

سپيد مشاوره تحصيلي

ترميم معدل براي كنكور

ترميم معدل براي كنكور

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه  ترميم معدل براي كنكور و بطور كلي درباره دانشگاه سراسري مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

 

[caption id="attachment_4019" align="aligncenter" width="600"]ترميم معدل براي كنكور ترميم معدل براي كنكور[/caption]

موارد مطرح در زمينه ترميم معدل براي كنكور

در زمينه ترميم معدل براي كنكور موارد و ابهامات متعددي براي دانش آموزان مي توان وجود داشته باشد كه اين مقاله با هدف رفع اين ابهامات نگاشته شده است. به همين جهت است كه مطالعه اين مقاله براي داوطلبان كنكور سراسري توصيه مي گردد. البته قبل از بيان موارد اصلي به صورت تيتر وار به بيان موارد مطرح در مقاله خواهيم پرداخت تا داوطلبان با موضوعات مطرح شده در مقاله آشنا گردند. از جمله ايم موارد مي توان به اين چند مورد اشاره نمود.

  1. شرايط و ضوابط اوليه شركت در ترميم معدل براي كنكور
  2. زمان ثبت نام و محل برگزاري ترميم معدل براي كنكور
  3. توضيحات پاياني در رابطه با ترميم معدل براي كنكور

 

شرايط و ضوابط اوليه شركت در ترميم معدل براي كنكور

به مانند ديگر مباحت در زمينه ترميم معدل براي كنكور دانش آموزان بايستي داراي برخي شرايط و ضوابط بوده باشند تا امكان شركت آنان در اين مرحله فراهم گردد. در اين بخش از مقاله به بيان برخي از اين شرتيط و ضوابط خواهيم پرداخت.

اولين شرط اين كه ترميم معدل براي كنكور در هر سه نوبت امتحانات نهايي يعني شهريور ، دي و خرداد ماه انجام مي گيرد.

شرط دوم اين كه در دانش آموزي تنها مي تواند در يك آزمون يا يك دوره ترميم معدل براي كنكور شركت نمايد. بدين معنا كه داوطلبان تنها در يك دوره ترميم معدل براي كنكور در يكي از امتحانات شهريور ، دي يا خرداد ماه مي توانند شركت نمايند. همچنين هيج گونه محدوديتي براي انتخاب تعداد دروس در اين طرح براي داوطلبان وجود ندارد و داوطلب مي تواند تمامي دروس خود را تنها يك درس را انتخاب نمايد.

شرط سوم براي هر درسي كه در ترميم معدل براي كنكور داوطلب انتخاب مي نمايد هزينه اي را بايستي پرداخت نمايد كه مبلغي در 20 الي 30 هزار تومان مي باشد.

شرط چهارم اين قانون براي آن دسته از دانش آموزاني است كه از سال 84 به بعد ديپلم خود را دريافت نموده اند.

زمان ثبت نام و محل برگزاري ترميم معدل براي كنكور

يكي از مواردي كه در قالب شرايط طرح ترميم معدل براي كنكور نيز آمده است در زمينه محل برگزاري و زمان آن مي باشد. همانگونه كه در بخش قبل بيان كرديم اين طرح در سه دوره امتحاني يعني شهريور ، دي و خرداد ماه صورت مي گيرد. از اين رو زمان شروع ثبت نام نيز معمولا يك ماه قبل از شرع امتحانات مي باشد. همچنين به طور كلي اين طرح در مدارس بزرگسال صورت مي گيرد از اين رو بايستي براي اطلاع از مدارس بزرگسال مجري اين طرح به اداره آموزش و پرورش منطقه خود مراجعه نماييد.

 

[caption id="attachment_4020" align="aligncenter" width="600"]ترميم معدل كنكور سراسري ترميم معدل كنكور سراسري[/caption]

 

توضيحات پاياني در ترميم معدل براي كنكور

يكي از مواردي كه در زمينه ترميم معدل براي كنكور بايستي توجه شود اين مورد است كه اگر داوطلب يا دانش‌ آموزي در امتحان ترميم معدل براي كنكور شركت كرد و نمره‌ي ‌‌پايين‌تري از نمره‌ي قبلي خود كسب نمايد، بالاترين نمره براي او محاسبه مي‌شود. از اين رو ديگر اين طرح هيچ ريسكي براي داوطلبان نخواهد داشت و با خيال راحت مي توانند در آن شركت نمايند. همچنين لازم به ذكر مي باشد نمراتي را كه داوطلبان در هنگام شركت در ترميم معدل براي كنكور كسب مي نمايد در كارنامه‌ي كتبي ديپلم شما اصلاح نمي شود چرا كه اين طرح تنها براي كنكور دانشگاه سراسري مي باشد. و صرفا براي كنكور سراسري كاربردي دارد. آموزش و پرورش نيز به هنگام ثبت نام داوطلبان در كنكور سراسري نمرات جديدي را كه در سيستم ثبت شده است را به عنوان سوابق تحصيلي داوطلبان به صورت سيستماتيك براي سازمان سنجش ارسال مي‌كند.در پايان لازم است بيان شود كه با توجه به هزينه بر نبودن و همچنين ريسك نداشتن اين طرح توصيه مي شود داوطلبان در دروسي كه نمره زير 17 را دارند شركت نموده و اقدام به ترميم آن نمره نمايند.

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه  ترميم معدل براي كنكور و بطور كلي درباره دانشگاه سراسري مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

لينك هاي مفيد

دانشگاه سراسري

دانشگاه آزاد

دانشگاه پيام نور

دانشگاه علمي كاربردي

كارشناسي دانشگاه سراسري

كارشناسي دانشگاه آزاد

كارشناسي دانشگاه پيام نور

كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي

كارشناسي ارشد دانشگاه سراسري

www.sanjesh.org

مطالب مفيد ترميم معدل براي كنكور

انتخاب رشته كنكور سراسري

دفترچه انتخاب رشته كنكور سراسري


برچسب: ترميم معدل براي كنكور،كنكور،كنكور دانشگاه سراسري،دانشگاه سراسري،معدل كنكور، مشاوره تخصصي سپيد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۴۹:۲۶ توسط:سپيد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :