سپيد مشاوره تحصيلي سپيد مشاوره تحصيلي .

سپيد مشاوره تحصيلي

www.sanjeshp.ir

 براي داوطلبان و دانشجويان وزارت بهداشت مراجعه به سامانه سنجش و آموزش پزشكي به نشاني www.sanjeshp.ir  امر بسيار عدي و روزانه به حساب مي آيد. اين سامانه در واقع مرجع تمامي ثبت نام ها و آزمون هاي ورودي وزارت بهداشت مي باشد. از اين رو داوطلبان بايستي به طور كامل از كاربرد ها و امكانات اين سامانه اطلاع داشته باشند. www.sanjeshp.ir سايت اصلي وزارت بهداشت مي باشد كه در آن تمامي اطلاعيه ها و ثبت نام هاي دانشگاهي و ثبت نام ساير آزمون هاي وزارت بهداشت صورت مي گيرد. به جهت اهميت اين سامانه در ادامه به بيان توضيحاتي در زمينه اين سامانه ارائه خواهيم نمود تا داوطلبان در اين زمينه اطلاعات لازم را كسب نمايند.

 


برچسب: www.sanjeshp.ir، سامانه سنجش وزارت بهداشت، سايت اصلي وزارت بهداشت، وزارت بهداشت، مشاوره تخصصي سپيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۵:۳۹:۴۴ توسط:سپيد موضوع:

منابع رشته هاي دكتري وزارت بهداشت

 از جمله مهمترين دغدغه هاي داوطلبان هر آزمون در مسير آماده سازي استفاد از منابع مي باشد. در تعداد بسيار اندي از آزمون ها سراسري از قبل منابع براي مطالعه داوطلبان مشخص مي گردد. در اين ميان آزمون دكتري وزارت بهداشت جزء آن دسته آزمون ها مي باشد كه منابع آن مشخص مي باشد. در اين مقاله نيز به دنبال ارئه توضيحاتي در زمينه منابع رشته هاي دكتري وزارت بهداشت مي باشيم تا بتوانيم بخشي از ابهام و پرسش هاي داوطلبان را در اين زمينه كاهش دهيم. با توجه به اين كه در مسير آماده سازي براي هر آزموني منابع تاثير بالايي دارند از اين رو براي آن دسته از داوطلبان كه در زمينه منابع رشته هاي دكتري وزارت بهداشت ابهام داشته باشند توصيه مي گردد ادامه اين مقاله را مطالعه نمايند.

 


برچسب: منابع رشته هاي دكتري وزارت بهداشت،رشته هاي دكتري وزارت بهداشت،دكتري وزارت بهداشت،رشته هاي دكتري، مشاوره تخصصي سپيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۵:۲۵:۴۷ توسط:سپيد موضوع:

اعلام نتايج آزمون دكتري وزارت بهداشت

 يكي از آخرين مراحل پذيرش در دكتري وزارت بهداشت را مي توان مرحله اعلام نتايج آزمون دكتري وزارت بهداشت ناميد. چرا كه مراحل ديگري همچون مراحل تكميل ظرفيت نيز وجود دارد با اين وجود از مراحل بسيار حساس كه در آن داوطلبان نتيجه تلاش هاي خود را در اين مدت مشاهده مي نمايند در مرحله اعلام نتايج آزمون دكتري وزارت بهداشت مي باشد. در اين زمينه نيز ممكن است داوطلبان سوالات و يا ابهامات متعددي داشته باشند كه در اين مقاله به بررسي اين موارد خواهيم پرداخت.

 


برچسب: اعلام نتايج آزمون دكتري وزارت بهداشت،نتايج آزمون دكتري وزارت بهداشت، آزمون دكتري وزارت بهداشت،دكتري وزارت بهداشت،مشاوره سپيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۵:۰۸:۲۵ توسط:سپيد موضوع:

انتخاب رشته آزمون دكتري وزارت بهداشت

 مقطع دكتري از حساس ترين و مهم ترين مقاطع تحصلي در سطح كشور به حساب مي آيد. بخصوص اگر مقطع دكتري وزارت بهداشت باشد. پذيرش در مقطع دكتري وزارت بهداشت به مانند ديگر مقاطع تحصيلي در دانشگاه هاي مختلف مراحل مختلفي دارند. در اين مقاله نيز در زمينه انتخاب رشته آزمون دكتري وزارت بهداشتتوضيحاتي ارائه خواهيم نمود. در اين مرحله داوطلباني كه براي ثبت نام آزمون دكتري وزارت بهداشت اقدام نوده اند و در اين آزمون شركت كرده و در زمان اعلام نتايج اوليه جزء داوطلبان مجاز شناخته شده باشند مي توانند در انتخاب رشته آزمون دكتري وزارت بهداشت شركت نمايند. حال اگر در اين زمينه پرسش يا ابهامي داشته باشيد توصيه مي گردد به ادامه اين مقاله توجه نماييد.

 


برچسب: انتخاب رشته آزمون دكتري وزارت بهداشت، آزمون دكتري وزارت بهداشت، آزمون دكتري، دكتري وزارت بهداشت، مشاوره تخصصي سپيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۵۳:۳۹ توسط:سپيد موضوع:

دفترچه تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد وزارت بهداشت

 در فرايند تكميل ظرفيت يكي از اقداماتي كه بايستي توسط داوطلبان صورت گيرد دانلود و مطالعه دفترچه تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد وزارت بهداشت مي باشد. در تمامي ثبت نام ها و انتخاب رشته هاي دانشگاهي يك دفترچه اي براي آسان سازي امر انتشار مي يابد كه در آن تمامي اطلاعات مورد نياز براي آن ثبت نام يا انتخاب رشته قرار داده شده است. در تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد وزارت بهداشت نيز به همين صورت انجام شده و دفترچه تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد وزارت بهداشت در بازه زماني مشخصي در اختيار داوطلبان شركت كنند در تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد وزارت بهداشت قرار مي گيرد. در اين مقاله نيز در واقع هدف ارائه توضيحاتي در زمينه دفترچه تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد وزارت بهداشت مي باشد تا ابهامات احتمالي داوطلبان در اين زمينه برطرف گردد. به همين جهت به آن دسته از داوطلبان كه در اين زمينه ابهام يا سوالي دارند مطالعه ادامه اين مقاله توصيه مي گردد.

 


برچسب: دفترچه تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد وزارت بهداشت،دفترچه تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد،تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد وزارت بهداشت،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۴۱:۰۱ توسط:سپيد موضوع:

نتايج تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد وزارت بهداشت

 با توجه به اين كه فرايند تكميل ظرفيت آخرين فرصت داوطلبان براي ورود به دانشگاه در آن مقطع به حساب مي آيد از اين رو تمامي مباحث مربوط به آن از اهميت بالايي برخوردار است. در زمينه تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد وزارت بهداشت نيز همينگونه مي باشد. يكي از اين مراحل و در واقع آخرين مرحله اعلام نتايج تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد وزارت بهداشت مي باشد. در اين مرحله داوطلبان پذيرفته شده در تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد وزارت بهداشت مشخص مي گردد و از اين رو از اهميت بالايي برخوردار است كه باعث گرديده در اين مقاله به ارائه توضيحاتي در زمينه آن بپردازيم. از اين رو در صورتي داوطلبان كارشناسي ارشد وزارت بهداشتسوال يا ابهامي در زمينه نتايج تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد وزارت بهداشت داشته باشند توصيه مي گردد ادامه اين مقاله را مطالعه نمايند.

 


برچسب: نتايج تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد وزارت بهداشت، تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد، كارشناسي ارشد وزارت بهداشت، مشاوره سپيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۱۹:۳۱ توسط:سپيد موضوع:

ثبت نام دانشگاه آزاد بجنورد www.azmoon.org

 دانشگاه آزاد بجنورد در دوره هاي مختلف دانشگاهي ، شرايط متنوعي را با هدف جذب دانشجو براي متقاضياني كه قصد ورود به اين دانشگاه را دارند فراهم نموده است . در واقع داوطلبان عزيز مي توانند با داشتن شرايط ثبت نام دانشگاه آزاد بجنورد به راحتي وارد اين دانشگاه شده و در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصيل نمايند. اين مقاله با هدف ارئه توضيحاتي در اين زمينه نوشته شده است به همين سبب توصيه مي گردد تا پايان مقاله با ما همراه باشيد.

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه ثبت نام دانشگاه آزاد بجنورد و بطور كلي درباره دانشگاه آزاد نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب از طريق تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

[caption id="attachment_3868" align="aligncenter" width="600"] ثبت نام دانشگاه آزاد بجنورد[/caption]

 


برچسب: ثبت نام دانشگاه آزاد بجنورد، ثبت نام دانشگاه آزاد،دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد بدون كنكور،مشاوره سپيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۳۸:۰۶ توسط:سپيد موضوع:

ثبت نام دانشگاه آزاد مشهد www.azmoon.org

 دانشگاه آزاد مشهد در دوره هاي مختلف دانشگاهي ، شرايط متنوعي را با هدف جذب دانشجو براي متقاضياني كه قصد ورود به اين دانشگاه را دارند فراهم نموده است . در واقع داوطلبان عزيز مي توانند با داشتن شرايط ثبت نام دانشگاه آزاد مشهد به راحتي وارد اين دانشگاه شده و در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصيل نمايند. اين مقاله با هدف ارئه توضيحاتي در اين زمينه نوشته شده است به همين سبب توصيه مي گردد تا پايان مقاله با ما همراه باشيد.

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه ثبت نام دانشگاه آزاد مشهد و بطور كلي درباره دانشگاه آزاد نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب از طريق تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

[caption id="attachment_3864" align="aligncenter" width="600"] ثبت نام دانشگاه آزاد مشهد[/caption]

  


برچسب: ثبت نام دانشگاه آزاد مشهد،ثبت نام دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد بدون كنكور، مشاوره سپيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۳۳:۰۱ توسط:سپيد موضوع:

ثبت نام دانشگاه آزاد بيرجند www.azmoon.org

 دانشگاه آزاد بيرجند در دوره هاي مختلف دانشگاهي ، شرايط متنوعي را با هدف جذب دانشجو براي متقاضياني كه قصد ورود به اين دانشگاه را دارند فراهم نموده است . در واقع داوطلبان عزيز مي توانند با داشتن شرايط ثبت نام دانشگاه آزاد بيرجند به راحتي وارد اين دانشگاه شده و در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصيل نمايند. اين مقاله با هدف ارئه توضيحاتي در اين زمينه نوشته شده است به همين سبب توصيه مي گردد تا پايان مقاله با ما همراه باشيد.

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه ثبت نام دانشگاه آزاد بيرجند و بطور كلي درباره دانشگاه آزاد نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب از طريق تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

[caption id="attachment_3860" align="aligncenter" width="600"] ثبت نام دانشگاه آزاد بيرجند[/caption]

  


برچسب: ثبت نام دانشگاه آزاد بيرجند،ثبت نام دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد بدون كنكور، مشاوره سپيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۲۷:۴۶ توسط:سپيد موضوع:

ثبت نام دانشگاه آزاد شهركرد www.azmoon.org

 دانشگاه آزاد شهركرد در دوره هاي مختلف دانشگاهي ، شرايط متنوعي را با هدف جذب دانشجو براي متقاضياني كه قصد ورود به اين دانشگاه را دارند فراهم نموده است . در واقع داوطلبان عزيز مي توانند با داشتن شرايط ثبت نام دانشگاه آزاد شهركرد به راحتي وارد اين دانشگاه شده و در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصيل نمايند. اين مقاله با هدف ارئه توضيحاتي در اين زمينه نوشته شده است به همين سبب توصيه مي گردد تا پايان مقاله با ما همراه باشيد.

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه ثبت نام دانشگاه آزاد شهركرد و بطور كلي درباره دانشگاه آزاد نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب از طريق تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

[caption id="attachment_3856" align="aligncenter" width="600"] ثبت نام دانشگاه آزاد شهركرد[/caption]

 


برچسب: ثبت نام دانشگاه آزاد شهركرد، ثبت نام دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد بدون كنكور، بدون آزمون دانشگاه آزاد، مشاوره سپيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۲۲:۲۱ توسط:سپيد موضوع: