سپيد مشاوره تحصيلي سپيد مشاوره تحصيلي .

سپيد مشاوره تحصيلي

دفترچه انتخاب رشته دكتري سراسري

دفترچه انتخاب رشته دكتري سراسري

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه  دفترچه انتخاب رشته كنكور دكتري سراسري  و بطور كلي درباره دانشگاه سراسري مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيليداشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

 

[caption id="attachment_2864" align="aligncenter" width="600"]دفترچه انتخاب رشته دكتري سراسري دفترچه انتخاب رشته دكتري سراسري[/caption]

 

 

موارد مطرح در دفترچه انتخاب رشته دكتري سراسري

در زمينه دفترچه انتخاب رشته دكتري سراسري موارد مختلفي ممكن است مطرح باشد كه به جهت محدوديت هايي كه در ارائه مطالب در مقالات وجود دارد به طور كامل نمي توانيم به بررسي تماني اين موارد بپردازيم. به همين جهت به بررسي برخي از اين موارد خواهيم پرداخت. از جمله اين موارد مي توان به زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دكتري سراسري ، نحوه دريافت دفترچه انتخاب رشته دكتري سراسري ، بخش هاي مختلف آن و برخي موارد ديگر اشاره نمود كه در ادامه به توضيح اين موارد خواهيم پرداخت.

زمان و نحوه دريافت دفترچه انتخاب رشته دكتري سراسري

دفترچه انتخاب رشته دكتري سراسري به مانند ديگر دفترچه هاي انتخاب رشته همزمان با شروع مراحل انتخاب رشته در اختيار داوطلبان قرار مي گيرد از اين رو داوطلبان مي توانند بر اساس سنوات گذشته در بازه زماني ارديبهشت ماه كه معمولا انتخاب رشته دكتري شروع مي گردد اقدام به دانلود و مطالعه آن نمايند. براي دريافت دفترچه انتخاب رشته دكتري سراسري نيز بايستي به سايت سازمان سنجش كه تمامي مراحل پذيرش در دكتري را در اين سامانه انجام داده اند مراجعه نمايند.

نحوه دريافت دفترچه انتخاب رشته دكتري سراسري

دفترچه انتخاب رشته دكتري سراسري براي آن دسته از داوطلباني كه در اعلام نتايج اوليه مجاز به انتخاب رشته شده اند از طريق سامانه سازمان سنجش و آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org قابل دريافت مي گردد. به همين جهت اين دسته از داوطلبان براي دريافت دفترچه انتخاب رشته دكتري سراسري بايستي در اين بازه زماني با مراجعه به سامانه سازمان سنجش وارد بخش دكتري شده و از طريق لينك مربوطه اقدام به دريافت دفترچه نمايند. همچنين آن دسته از داوطلبان كه قصد انتخاب رشته و ادامه تحصيل در دانشگاه آزاد را دارند با توجه به اين كه انتخاب رشته كنكور دكتري سراسري و آزاد به صورت جداگانه انجام مي گيرد بايستي به سايت سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد به نشاني www.azmoon.org مراجعه نموده و اقدام به دريافت دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد نمايند.

 

[caption id="attachment_2865" align="aligncenter" width="600"]دفترچه انتخاب رشته دكتري دفترچه انتخاب رشته دكتري[/caption]

 

 

بخش هاي مهم دفترچه انتخاب رشته دكتري سراسري

دفترچه انتخاب رشته دكتري سراسري به مانند ديگر دفترچه هاي انتخاب رشته در ابتدا به بيان برخي از شرايط و ضوابط تحصيل و پذيرش در دانشگاه ها مي پردازد. همچنين در بخش ابتدايي دفترچه اقدام به توضيح در زمينه شيوه هاي پذيرش در اين مقطع پرداخته اند كه مطالعه اين بخش ها ضروري به حساب مي آيد. در كنار اين موارد در بخش ديگر دفترچه به توضيح در زمينه شرايط رشته هاي بورسيه پرداخته اند كه از جمله برخي از اين شرايط مي توان به شرايط سني ، داشتن مدرك زبان معتبر با نمره خاص و يا شرط معدل اشاره نمود. در كنار اين موارد بخش از دفترچه به بيان مراحل باقي مانده پذيرش در مقطع دكتري نيز اختصاص داده شده است. در كنار تمامي اين موارد مهمترين بخش دفترچه اختصاص به رشته محل ها پذيرش كننده دكتري دارد. در اين بخش داوطلبان بايستي از ميان اين رشته محل ها اقدام به انتخاب نمايند به همين جهت است كه مهمترين بخش دفترچه اين بخش مي باشد. همانگونه كه در بخش ابتدايي بيان كرديم به جهت محدوديت هاي خاص در اين مقاله نمي توانيم به طور كامل به بيان ديگر بخش هاي دفترچه بپردازيم به همين جهت بهتر است خود داوطلبان يك نگاه اجمالي به دفترچه انتخاب رشته دكتري سراسري داشته باشند. همچنين مي توانند به مطالبي كه در ديگر بخش هاي سايت در زمينه دكتري نوشته شدهه است نيز مراجعه داشته باشند كه لينك برخي از آنها در انتهاي اين مقاله آمده است.

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه  دفترچه انتخاب رشته كنكور دكتري سراسري  و بطور كلي درباره دانشگاه سراسري مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيليداشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

لينك هاي مفيد

دانشگاه سراسري

دكتري دانشگاه سراسري

دكتري دانشگاه آزاد

دكتري وزارت بهداشت

دكتري دانشگاه پيام نور

كارشناسي ارشد دانشگاه سراسري

كارداني به كارشناسي دانشگاه سراسري

كارشناسي پيوسته دانشگاه سراسري

كارشناسي ارشد دانشگاه سراسري

مطالب مفيد  دفترچه انتخاب رشته كنكور دكتري سراسري

ثبت نام آزمون دكتري دانشگاه آزاد و سراسري

انتخاب رشته كنكور دكتري سراسري

ثبت نام بدون كنكور دكتري دانشگاه آزاد

ثبت نام آزمون دكتري وزارت بهداشت

ليست رشته هاي بدون كنكور دكتري دانشگاه آزاد

شهريه رشته هاي بدون كنكور دكتري دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام بدون كنكور دكتري دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون كنكور دكتري دانشگاه پيام نور

منبع:

دفترچه انتخاب رشته دكتري سراسري

 


برچسب: دفترچه انتخاب رشته دكتري سراسري، انتخاب رشته دكتري سراسري، دفترچه انتخاب رشته دكتري، مشاوره تخصصي سپيد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۰۹:۰۹ توسط:سپيد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :