سپيد مشاوره تحصيلي سپيد مشاوره تحصيلي .

سپيد مشاوره تحصيلي

كليد سوالات آزمون تيزهوشان

كليد سوالات آزمون تيزهوشان

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه كليد سوالات آزمون تيزهوشان مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد سپيد در ارتباط باشيد.

 

[caption id="attachment_4020" align="aligncenter" width="600"]كليد سوالات آزمون تيزهوشان كليد سوالات آزمون تيزهوشان[/caption]

 

موارد مطرح در كليد سوالات آزمون تيزهوشان

در زمينه كليد سوالات آزمون تيزهوشان موارد و سوالاتي وجود دارد كه داوطلبان و والدين آنها به دنبال پاسخگويي بدان هستند. اين مقاله نيز با همين هدف و به جهت پاسخگويي به اين سوالات نگاشته شده است. از جمله سوالات و ابهاماتي كه ممكن است براي داوطلبان در زمينه كليد سوالات آزمون تيزهوشان به وجود آيد مي توان به اين چند مورد اشاره نمود.

  1. زمان انتشار كليد سوالات آزمون تيزهوشان
  2. نحوه دريافت كليد سوالات آزمون تيزهوشان
  3. كاربرد ها و توضيحات پاياني در كليد سوالات آزمون تيزهوشان

 

زمان انتشار كليد سوالات آزمون تيزهوشان

پس از اين كه داوطلبان در آزمون مدارس تيزهوشان كه در 11 خرداد ماه برگزار خواهد شد شركت نمودند يكي از مهمترين سوالاتي كه براي داوطلبان شركت كننده در اين آزمون مطرح مي گردد در رابطه با پاسخ هاي درست سوالات مي باشد ، و در واقع در اين بازه زماني به دنبال پاسخ درست سوالات يا همان پاسخنامه آزمون هستند. در اين آزمون به مانند ديگر آزمون هاي برگزار شده معمولا كليد سوالات در اختيار شركت كننده گان قرار مي گيرد. از اين رو داوطلبان بر اساس سنوات گذشته مي توانند براي دريافت كليد سوالات آزمون تيزهوشان سه الي پنج روز پس از برگزاري آزمون اقدام نمايند.

نحوه دريافت كليد سوالات آزمون تيزهوشان

كليد سوالات آزمون تيزهوشان معمولا در سايت هاي مختلفي باز انتشار مي گردد. اما داوطلبان مي توانند در اصل با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون تيزهوشان به نشاني اينترنتي www.azmoon.medu.ir براي دريافت آن اقدام نمايند. همچنين در در ادامه اين بخش نيز براي راحتي داوطلبان پاسخنامه آزمون مدارس تيزهوشان به محض انتشار توسط سامانه قرار خواهد گرفت.

كاربرد ها و توضيحات پاياني در كليد سوالات آزمون تيزهوشان

اولين اقدامي كه داوطلبان بايستي پس از انتشار كليد سوالات آزمون تيزهوشان صورت دهند دريافت ، بررسي  و مقايسه آن با پاسخ هاي خود مي باشد. اين امر از اين رو صورت مي گيرد كه داوطلب قبل از اعلام نتايج از سوي سامانه خود ذهنيتي مناسب نسب به عملكردشان در آزمون داشته باشد. همچنين با انتشار پاسخنامه آزمون تيزهوشان به همراه سوالات داطلبان سال آينده مي توانند نمونه سوالات مناسبي براي آزمون سال بعد خود داشته باشند. مورد آخر اين كه پس از انتشار سوالات آزمون تيزهوشان در صورتي والدين و معلمان عزيز نظراتي در رابطه با سوالات داشته باشند مي توانند با تكميل نمونه برگ دريافت نظرات ديدگاه هاي خود را در رابطه با سوالات از طريق اين نشاني sampad@medu.ir در اختيار برگزار كنند گان آزمون قرار دهند.

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه كليد سوالات آزمون تيزهوشان مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد سپيد در ارتباط باشيد.

لينك هاي مفيد

مدارس تيزهوشان

مدارس نمونه دولتي

مدارس شاهد

مدارس

مطالب مرتبط با كليد سوالات آزمون تيزهوشان

مدارس تيزهوشان

www.azmoon.medu.ir

ثبت نام آزمون تيزهوشان

زمان ثبت نام آزمون تيزهوشان

پرداخت هزينه ثبت نام تيزهوشان

كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان

منبع:

كليد سوالات آزمون تيزهوشان

 


برچسب: كليد سوالات آزمون تيزهوشان، آزمون تيزهوشان، اعلام نتايج آزمون تيزهوشان،ثبت نام آزمون تيزهوشان،مشاوره تخصصي سپيد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۰۰:۲۵ توسط:سپيد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :