سپيد مشاوره تحصيلي سپيد مشاوره تحصيلي .

سپيد مشاوره تحصيلي

انصراف از دانشگاه آزاد

انصراف از دانشگاه آزاد

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه انصراف از دانشگاه آزاد و بطور كلي درباره دانشگاه آزاد مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

 

 

[caption id="attachment_4181" align="aligncenter" width="600"]انصراف از دانشگاه آزاد انصراف از دانشگاه آزاد[/caption]

موارد مطرح در موضوع انصراف از دانشگاه آزاد

در صورتي كه ديگر مطالب انشار داده شده در اين سايت را مطالعه نموده باشيد با روش ارائه مباحث در اين سامانه آشنا شده ايد. در اين مقاله نيز به مانند ديگر مطالب انشار داده شده ابتدا به بيان مباحث مهم و مطرح شده در اين مطلب مي پردازيم تا با نظم مناسب اين مقاله را به پيش بريم و هم اين كه خوانندگان از قبل با موضوعات مورد بحث آشنا شده و نسبت به مباحث مطرح در رابطه با انصراف از دانشگاه آزاد پيش زمينه مناسبي داشته باشند. از اين رو مي توان در رابطه با مباحث مطرح در اين موضوع به اين چند مورد اشاره نمود.

  1. شرايط و ضوابط انصراف از دانشگاه آزاد
  2. هزينه يا جريمه انصراف از دانشگاه آزاد
  3. توضيحات پاياني در انصراف از دانشگاه آزاد

 

شرايط و ضوابط انصراف از دانشگاه آزاد

به طور كلي هر دانشجويي در دانشگاه آزاد بدون هيچ مانعي مي واند از ادامه تحصيل در اين دانشگاه انصراف دهد. اما اصل بسيار مهم در زمينه انصراف از دانشگاه آزادبحث جريمه يا هزينه انصراف از تحصيل مي باشد. در اين زمينه در بخش بعد توضيحات لازم را ارائه خواهيم نمود. اما بايستي بيان شود كه در صورتي دانشجويي به دليل مسائل انضباطي و يا مسائل امنيتي از دانشگاه اخراج شود هزينه اين بابت اخراج خود نبايستي پرداخت نمايد. همچنين آن دسته از دانشجوياني كه پس از انصراف از دانشگاه آزاد در ديگر واحد اين دانشگاه به ادامه تحصيل خواهند پرداخت نيز از پرداخت اين جريمه معاف خواهند بود.

هزينه يا جريمه انصراف از دانشگاه آزاد

هزينه و يا جريمه انصراف از دانشگاه آزاد بر اساس مقطع تحصيلي و ترم هاي گذارنده شده متفاوت با يكديگر مي باشد. از اين رو  جريمه اي كه يك دانشجوي دوره كارشناسي براي انصراف از تحصيل خود در دانشگاه آزاد پرداخت مي نمايد به هيچ عنوان با جريمه انصراف در ساير مقاطع برابري نمي ند. از اين رو بر اساس آخرين تغييراتي كه در رابطه با جريمه انصراف از دانشگاه آزاد اعمال گرديده در صورتي دانشجويي پس از گذشت بيش از يك سال تحصيلي اقدام به انصراف از تحصيل نمايد بايستي جدا از بدهي خود يك و نيم برابر شهريه ثابت سال تحصيلي را پرداخت نمايد. البته در گذشته در اين حالت دانشجو مي بايست كا شهريه دوره را پرداخت نمايد كه با اين اصلاح شرايط به نسبت بهتر شد. همچنين اگر دانشجويي تا سه ماه مي تواند انصراف از تحصيل خود را لغو نمايد و دوباره به تحصيل ادامه دهد. مورد ديگر اينكه اگر دانشجويي در بدو ثبت نام و ورود به دانشگاه براي ورودي مهر ماه تا 30 مهر انصراف دهد نياز به پرداخت جريمه نمي باشد. همچنين براي ورودي بهمن ماه نيز اين تاريخ تا قبل از 30 بهمن مي باشد.

 

[caption id="attachment_4182" align="aligncenter" width="600"]انصراف از تحصيل دانشگاه آزاد انصراف از تحصيل دانشگاه آزاد[/caption]

 

توضيحات پاياني در زمينه انصراف از دانشگاه آزاد

در رابطه با انصراف از دانشگاه آزاد مهم ترين بحث پرداخت جريمه و ميزان آن مي باشد. از اين رو داوطلبان با توجه به برخي شرايط تا حدي مي توانند از پرداخت هزينه بيشتري جلوگيري نمايند. همچنين در صورتي دانشجويي پس از انصراف از تحصيل در دانشگاه آزاد در واحد ديگر اين دانشگاه به تحصيل بپردازد نياز به پرداخت جريمه نمي باشد. اين مورد مي تواند بسيا مفيد براي اين دسته از دانشجويان باشد و از پرداخت هزينه اضافه اي جلوگيري نمايد. مورد ديگر اين كه حتما دانشجويان قبل از انصراف خود نسبت به پرداخت بدهي خود اقدام نمايند چرا كه در زمان انصرا اين هزينه ها به ميزان جريمه انصراف آنها افزوده مي گردد. مورد آخر اين كه هر دانشجويي تا قبل از ثبت نام حضوري و ارائه مدارك خود با دانشگاه دانشوي آن دانشگاه به حساب نمي آيد. بخصوص در مواردي كه ثبت نام اوليه يا اينترنتي قبل از ثبت نام حضوري و ارائه مدارك صورت مي گيرد. در اين حالت در صورت انصراف داوطلب نياز به پرداخت هزينه هاي تحت عنوان جريمه انصراف از دانشگاه آزاد وجود نخواهد داشت.

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه انصراف از دانشگاه آزاد و بطور كلي درباره دانشگاه آزاد مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

لينك هاي مفيد

كارداني دانشگاه آزاد

كارشناسي دانشگاه آزاد

كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد

دكتري دانشگاه آزاد

رشته هاي دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد

شهريه دانشگاه آزاد

نتايج دانشگاه آزاد

دفترچه دانشگاه آزاد

تكميل ظرفيت دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد

مطالب مفيد انصراف از دانشگاه آزاد

كارشناسي دانشگاه آزاد

ليست رشته هاي بدون كنكور كارشناسي دانشگاه آزاد

شهريه رشته هاي بدون كنكور كارشناسي دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام بدون كنكور كارشناسي دانشگاه آزاد

انتخاب رشته كنكور دانشگاه آزاد

تكميل ظرفيت كنكور دانشگاه آزاد

دفترچه تكميل ظرفيت كنكور دانشگاه آزاد

منبع:

انصراف از دانشگاه آزاد

 


برچسب: انصراف از دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد، شرايط انصراف از دانشگاه آزاد،دانشگاه آزاد بدون كنكور،بدون آزمون دانشگاه آزاد،،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۵۹:۳۶ توسط:سپيد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :