سپيد مشاوره تحصيلي سپيد مشاوره تحصيلي .

سپيد مشاوره تحصيلي

اعتراض به نتايج كنكور

اعتراض به نتايج كنكور

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه  اعتراض به نتايج كنكور  و بطور كلي درباره دانشگاه سراسري  مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

 

[caption id="attachment_3179" align="aligncenter" width="600"]اعتراض به نتايج كنكور اعتراض به نتايج كنكور[/caption]

 

موارد مطرح در اعتراض به نتايج كنكور

در زمينه اعتراض به نتايج كنكور مواردي ممكن است مطرح باشد كه داوطلبان بايستي در زمينه آن اطلاعات مناسبي داشته باشند. هدف اين مقاله نيز ارائه همين اطلاعات براي اين دسته از داوطلبان مي باشد. از مواردي كه در اين مقاله در زمينه آن بحث خواهيم نمود مي توان به اين چند مورد اشاره نمود.

  1. زمان و نحوه اعتراض به نتايج كنكور
  2. موارد اعتراض به نتايج كنكور
  3. توضيحات پاياني در اعتراض به نتايج كنكور

 

زمان و نحوه اعتراض به نتايج كنكور

اعتراض به نتايج كنكور معمولا پس از اعلام نتايج كنكور سراسري بايستي انجام گيرد. از اين رو و بر اساس سنوات گذشته مي توان بيان نمود كه بازه زماني شروع اعتراض به نتايج كنكور در اواخر مهر ماه مي باشدو در اين بازه زماني در صورتي داوطلبان نسبت به نتيجه كنكور خود اعتراض داشته باشند بايستي به سامانه سازمان سنجش مراجعه نمايند. لازم است بيان گردد كه تمامي مراحل اعتراض به نتايج كنكور به صورت اينترنتي و از طريق سامانه سنجش به نشاني www.sanjesh.org انجام مي گيرد از اين رو از بر اساس بيان سازمان سنجش از مراحعه حضوري به سازمان براي اعتراض به نتيجه خودداري نماييد. در هر صورت پس از ورود به سامانه بايستي داوطلبان وارد بخش سيستم پاسخگويي شوند. براي ورود نيز آيكون سيستم پاسخگويي در قسمت بالاي سايت و در سمت چپ آن قابل مشاهده مي باشد. پس از ورود به اين بخش در صورتي عضو سيستم هستيد وارد سيستم شويد در غير اين صورت ابتدا ثبت نام نموده و سپس وارد شويد. پس از ورود به سيستم ثبت اعتراض به نتايج كنكور با توجه به توضيحات بخش بعدي براي اعتراض خود اقدام نماييد.

 

[caption id="attachment_3180" align="aligncenter" width="600"]اعتراض به نتايج كنكور سراسري اعتراض به نتايج كنكور سراسري[/caption]

 

موارد اعتراض به نتايج كنكور

در زمينه اعتراض به نتايج كنكور در چنيدين مورد مي توان اقدام نمود. اين موارد را مي توان در واقع موارد اقناع پذير اعتراض به نتايج كنكور دانست كه مي تواند نتيجه مناسبي را در پي داشته باشد. در زمان اعتراض نبايستي تنها بيان شود كه بررسي دوباره بلكه بهتر است با دليل بيان گردد. از موارد اعتراض به نتيجه مي توان به اعتراض نسبت به محاسبه درصد ها ، اعتراض نسبت و اعمال سهميه ها ف اعتراض به قرار گيري تصوير پاسخ برگ.

در مورد اول داوطلبان مي توانند پس از انتشار كليد سوالات كنكور و تصوير پاسخبرگ داوطلب خود داوطلب درصد هاي هر درس را محاسبه نمايد. در صورتي هر گونه تداخل و تغيير در ميزان درصد ها مشاهده شد نسبت به ثبت اعتراض در ان مورد اقدام نماييد. مورد ديگر در زمينه اعمال سهميه ها مي باشد اتفاد افتاده است كه داوطلباني كه سهميه خاصي دارند و اين سهميه را هنگام ثبت نام اعلام نموده اند اما از سوي سازمان سنجش اين سهميه اعمال نشده است كه در اين مورد نيز داوطلب مي تواند اعتراض نمايد. مورد اخر البته بسيار نادر بود و آن اين كه تصويري كه از سوي سازمان سنجش به عنوان تصوير پاسخبرگ داوطلبان است جا به جا شده باشد كه در اين مورد نيز مي توان اعتراض نمود.

توضيحات پاياني در اعتراض به نتايج كنكور

داوطلبان توجه داشته باشند كه ممكن است به دليل حجم بالاي اعتراض هاي ثبت شده ممكن است پروسه بررسي اعتراضات طولاني باشد از اين رو در اين زمينه صبر و شكيبايي داشته باشيد. همچنين در سنوات گذشته مشاهده شده است كه با پيگيري هاي داوطلبان برخي اعتراضات به نتايج نتيجه بخش بوده است. از اين رو داوطلبان نبايستي نا اميد شوند.

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه  اعتراض به نتايج كنكور  و بطور كلي درباره دانشگاه سراسري  مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

لينك هاي مفيد

دانشگاه سراسري

دانشگاه آزاد

دانشگاه پيام نور

دانشگاه علمي كاربردي

كارشناسي دانشگاه سراسري

كارشناسي دانشگاه آزاد

كارشناسي دانشگاه پيام نور

كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي

كارشناسي ارشد دانشگاه سراسري

انتخاب رشته كنكور سراسري

بهترين منابع كنكور سراسري

برنامه ريزي كنكور سراسري

www.sanjesh.org

مطالب مفيد اعتراض به نتايج كنكور

انتخاب رشته كنكور تجربي

انتخاب رشته كنكور انساني

انتخاب رشته كنكور رياضي

انتخاب رشته كنكور زبان

منابع كنكور تجربي

منابع كنكور انساني

منابع كنكور رياضي

منابع كنكور زبان

برنامه ريزي كنكور سراسري

برنامه ريزي كنكور رياضي

برنامه ريزي كنكور انساني

برنامه ريزي كنكور زبان

برنامه ريزي كنكور هنر

انتخاب رشته كنكور سراسري

دفترچه انتخاب رشته كنكور سراسري


برچسب: اعتراض به نتايج كنكور، نتايج كنكور، اعلام نتايج كنكور سراسري، اعتراض به نتايج كنكور سراسري، مشاوره تخصصي سپيد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۱۱:۳۹ توسط:سپيد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :