سپيد مشاوره تحصيلي سپيد مشاوره تحصيلي .

سپيد مشاوره تحصيلي

انتخاب رشته كنكور انساني

انتخاب رشته كنكور انساني

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه  انتخاب رشته كنكور انساني و بطور كلي درباره انتخاب رشته كنكور سراسري  مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

 

[caption id="attachment_3071" align="aligncenter" width="600"]انتخاب رشته كنكور انساني انتخاب رشته كنكور انساني[/caption]

 

موارد مطرح انتخاب رشته كنكور انساني

به طور كلي نه تنها در زمينه انتخاب رشته كنكور انساني بلكه به طور كلي در زمينه انتخاب رشته كنكور سراسري موارد مختلفي ممكن است مطرح باشد كه نياز است داوطلبان نسبت به اين موارد اطلاعات مناسبي را كسب نمايند. اين موارد كه موارد تاثير گذار در زمينه انتخاب رشته كنكور انساني نيز مي تواند باشد در ادامه اين مقاله مطرح خواهد شد. تنها در اين بخش به بيان تيتر وار اين مطالب خواهيم پرداخت تا در ادامه به توضيحات كامل در زمينه آن بپردازيم.

  1. زمان شروع انتخاب رشته كنكور انساني
  2. انتخاب اولويت ها در انتخاب رشته كنكور انساني
  3. توضيحات پاياني در انتخاب رشته كنكور انساني

 

زمان شروع انتخاب رشته كنكور انساني

انتخاب رشته كنكور انساني همزمان با ساير انتخاب رشته هاي كنكوري بعد از اعلام نتايج اوليه توسط سازمان سنجش و آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.orgانجام مي گيرد. به همين جهت به طور حدودي مي توان گفت كه داوطلبان در مرداد ماه مي توانند با مراجعه به اين سامانه و پس از اطلاع از كارنامه اوليه و رتبه قبولي خود نسب به انتخاب رشته كنكور انساني اقدام نمايند. در اين مرحله نيز ابتدا بايستي داوطلبان دفترچه انتخاب رشته كنكور انساني را ابتدا دريافت نموده و با اطلاع از رشته محل ها مراحل انتخاب رشته خود را تكميل نمايند.

انتخاب اولويت ها در انتخاب رشته كنكور انساني

انتخاب رشته كنكور سراسري در واقع هنر اولويت بندي ميان انتخاب هاي داوطلبان مي باشد. داوطلباني در انتخاب رشته موفق مي شوند كه بتوانند با توجه به رتبه خود ميان انتخاب هاي خود اولويت بندي مناسبي را با توجه به فيلتر هاي مد نظر خودشان انجام دهند. در زمينه انتخاب رشته كنكور انساني نيز داوطلبان بايستي به همين صورت اقدام نموده و در ابتدا رشته ها و علايق خود را مشخص نمايند. داوطلبان به هيچ عنوان بدون مشخص نمودن علايق خود نسبت به رشته هاي مختلف اقدام به انتخاب رشته ننمايند. به همين دليل در ابتدا ليستي از رشته هاي مورد علاقه خود را تهيه نمايند. پس از اين اقدام ميان اين رشته ها با توجه به بازار كار و ساير موارد و فيلتر ها مانند محل دانشگاهي ، سطح دانشگاه و ساير موارد اقدام به اولويت بندي نمايند. با اين كار داوطلب بخشي قابل توجهي از مسير انتخاب رشته كنكور انساني را پيموده است. تمامي اين مراحل را داوطلبان مي توانند چندين بار تكرار نموده تا اين كه به ليست رشته هاي دلخواه خود رسيده و انتخاب هاي اصلي خود را براي انتخاب رشته كنكور انساني مشخص نمايد.

 

[caption id="attachment_3072" align="aligncenter" width="600"]انتخاب رشته كنكور سراسري انساني انتخاب رشته كنكور سراسري انساني[/caption]

 

توضيحات پاياني در انتخاب رشته كنكور انساني

در ميان رشته هيا مختلفي كه براي گروه انساني در كنكور سراسري در نظر گرفته شده است معمولا رشته هاي حقوق ، روانشناسي جزء رشته هاي پر متقاظي براي داوطلبان اين گروه آزمايشي قرار مي گيرد. از اين رو داوطلبان در صورت علاقه به اين رشته مي توانند اين رشته ها را در انتخاب هاي اوليه خود قرار دهند. همچنين برخي داوطلبان علاقه به تحصيل در دانشگاه خوب فارغ از رشته دارند. بايستي به اين دسته از داوطلبان گفته شود كه رشته خود در دانشگاه خوب. در انتخاب رشته كنكور انساني داوطلبان بايستي توجه داشته باشند كه تنها ملاك دانشگاه با تراز بالا نبايستي ملاك باشد و در كنار آن رشته هم تراز با آن دانشگاه خوب نيز بايتس مورد توجه داوطلبان باشد چرا كه در ادامه تحصيل ممكن است با مشكل مواجه شده و نسبت به رشته انتخابي علاقه نداشته و يا حتي بازار كار مناسبي براي رشته مورد نظر فراهم نباشد. به همين جهت تنها به سطح دانشگاه تمركز نشود.

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه  انتخاب رشته كنكور انساني و بطور كلي درباره انتخاب رشته كنكور سراسري  مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

لينك هاي مفيد

دانشگاه سراسري

دانشگاه آزاد

دانشگاه پيام نور

دانشگاه علمي كاربردي

كارشناسي دانشگاه سراسري

كارشناسي دانشگاه آزاد

كارشناسي دانشگاه پيام نور

كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي

كارشناسي ارشد دانشگاه سراسري

انتخاب رشته كنكور سراسري

بهترين منابع كنكور سراسري

برنامه ريزي كنكور سراسري

www.sanjesh.org

مطالب مفيد انتخاب رشته كنكور انساني

انتخاب رشته كنكور تجربي

انتخاب رشته كنكور رياضي

انتخاب رشته كنكور هنر

انتخاب رشته كنكور زبان

منابع كنكور تجربي

منابع كنكور انساني

منابع كنكور رياضي

منابع كنكور زبان

برنامه ريزي كنكور سراسري

برنامه ريزي كنكور رياضي

برنامه ريزي كنكور انساني

برنامه ريزي كنكور زبان

برنامه ريزي كنكور هنر

انتخاب رشته كنكور سراسري

دفترچه انتخاب رشته كنكور سراسري


برچسب: انتخاب رشته كنكور انساني، كنكور انساني، انتخاب رشته كنكور سراسري، كنكور سراسري، مشاوره تخصصي سپيد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۴۵:۴۰ توسط:سپيد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :