سپيد مشاوره تحصيلي سپيد مشاوره تحصيلي .

سپيد مشاوره تحصيلي

برنامه ريزي كنكور رياضي

برنامه ريزي كنكور رياضي

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه  برنامه ريزي كنكور رياضي و بطور كلي درباره برنامه ريزي كنكور سراسري  مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

 

[caption id="attachment_2981" align="aligncenter" width="600"]برنامه ريزي كنكور رياضي برنامه ريزي كنكور رياضي[/caption]

 

موارد مطرح در برنامه ريزي كنكور رياضي

در زمينه برنامه ريزي كنكور رياضي ممكن است موارد مختلفي مطرح باشد و رعايت اين موارد در پروسه برنامه ريزي كنكور سراسري امري مهم تلقي گردد. در اين بخش از مقاله ما به دنبال بيان تيتر وارد موارد مطرح در زمينه برنامه ريزي كنكور رياضي خواهيم بود تا داوطلبان با مباحثي كه در ادامه اين مقاله به بحث گذاشته خواهد شد آشنا گردند. از جمله اين موارد مي توان به اين چند مورد اشاره نمود.

  1. توجه به منابع و ظرايب در برنامه ريزي كنكور رياضي
  2. توجه به زمان و نحوه مطالعه دروس در برنامه ريزي كنكور رياضي
  3. تاثير آزمون هاي آزمايشي در برنامه ريزي كنكور رياضي

 

توجه منابع و ظرايب در برنامه ريزي كنكور رياضي

در زمينه برنامه ريزي كنكور سراسري يكي از مولفه هاي اساسي تاثير گذار در آن منابع و ميزان تاثيرگذاري آنها مي باشد. منابع كه با عنوان وسيله اي كه داوطلبان را براي رسيدن به هدف ياري مي رساند بيان مي گردد در برنامه ريزي كنكور رياضي اهميت زيادي به مانند ديگر گروه ها دارد. داوطلبان بايستي در انتخاب منابع به موارد مختلفي توجه داشته باشند. منابع كنكوري در واقع ممكن است هر كدام براي مرحله خاصي از طول دوره آماده سازي كنكور باشند. از اين رو داوطلبان نبايستي از همان ابتدا اقدام به مطالعه منابع تستي كنند و بهتر است ابتدا با مطالعه كتب درسي و در كنار آن منابع كمك تحصيلي نسبت به دروس تسلط پيدا نموده و سپس اقدام به مطالعه منابع تستي نمايند. چرا كه بدون تسلط بر دروس شروع به تسط زني تاثير مناسبي نخواهد داشت. همچنين ظرايب دروس از اين رو در برنامه ريزي كنكور رياضياهميت دارد كه داوطلبان با ميزان تاثير گذاري هر درس در كنكور اشنا مي گردند . اين خود كمك شاياني براي داوطلبان به حساب مي آيد.

توجه به زمان و نحوه مطالعه دروس در برنامه ريزي كنكور رياضي

در زمينه زمان مطاله دروس كه در برنامه ريزي كنكور رياضي مشخص مي شود ظرايب تاثيرگذاري بسيار اهميت دارند. داوطلب با مشاهده ظريب هر درسي پي به اهميت آن درس برده و زمان مناسبي را براي مطالعه درس مربوطه در برنامه ريزي كنكور رياضي مشخص مي سازد. لازم است داوطلبان در اين زمينه توجه داشته باشند كه هدف از برنامه ريزي كنكور سراسري در زمينه ميزان مطالعه ركورد زدن نمي باشد و داوطلبان دنبال اين نباشند كه در هر روز تنها ميزان مطالعه خود را افزايش دهند. بلكه رد اين زمينه توجه به كيفيت مطالعه بسيار مهم مي باشد. همچنين مي توانند در ميانه كار بازخورد هاي مختلفي از نحوه مطالعه خود كسب نمايند و در صورتي كه بازخورد منفي از نحوه مطالعه خود دريافت نمودند اقدام به اصلاح آن نمايند.

 

[caption id="attachment_2982" align="aligncenter" width="600"]برنامه ريزي كنكور سراسري گروه رياضي برنامه ريزي كنكور سراسري گروه رياضي[/caption]

 

تاثير آزمون هاي آزمايشي در برنامه ريزي كنكور رياضي

يكي از بازخورد هاي مهمي كه مي توان از آن در زمينه آماده سازي كنكور بدان توجه نمود و در برنامه ريزي كنكور رياضي بايستي به آن توجه گردد آزمون هاي آزمايشي مي باشد. اين آزمون ها معمولا در بازه هاي زماني خاصي و در سرفصل هاي معيين برگزار مي گردند. از اين رو داوطلبان مي توانند پايه برنامه ريزي كنكور رياضي خود را اين آزمون ها قرار دهند و بر اساس سرفصل هاي مشخص آن برنامه خود را براي كنكور تنظيم نمايند. از اين رو به هيج عنوان داوطلبان در آزمون هاي مختلف كه براي موسسات مختلف مي باشد شركت نكنند و تنها از مان آنها بهترينشان را بر اساس جامعه آماري شركت كننده و استاندارد بودن سوالات انتخاب نمايند.

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه  برنامه ريزي كنكور رياضي و بطور كلي درباره برنامه ريزي كنكور سراسري مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

لينك هاي مفيد

دانشگاه سراسري

دانشگاه آزاد

دانشگاه پيام نور

دانشگاه علمي كاربردي

كارشناسي دانشگاه سراسري

كارشناسي دانشگاه آزاد

كارشناسي دانشگاه پيام نور

كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي

كارشناسي ارشد دانشگاه سراسري

برنامه ريزي كنكور سراسري

www.sanjesh.org

مطالب مفيد برنامه ريزي كنكور رياضي

برنامه ريزي كنكور سراسري

برنامه ريزي كنكور تجربي

برنامه ريزي كنكور انساني

برنامه ريزي كنكور زبان

برنامه ريزي كنكور هنر

انتخاب رشته كنكور سراسري

دفترچه انتخاب رشته كنكور سراسري

 منبع:

برنامه ريزي كنكور رياضي

 


برچسب: برنامه ريزي كنكور رياضي، برنامه ريزي كنكور سراسري، كنكور رياضي، برنامه ريزي كنكور گروه رياضي، مشاوره تخصصي سپيد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۰۰:۳۸ توسط:سپيد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :