سپيد مشاوره تحصيلي سپيد مشاوره تحصيلي .

سپيد مشاوره تحصيلي

برنامه ريزي كنكور هنر

برنامه ريزي كنكور هنر

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه  برنامه ريزي كنكور هنر و بطور كلي درباره برنامه ريزي كنكور سراسري  مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

[caption id="attachment_2989" align="aligncenter" width="600"]برنامه ريزي كنكور هنر برنامه ريزي كنكور هنر[/caption]

 

موارد مطرح در برنامه ريزي كنكور هنر

با توجه به اين كه براي تمامي داوطلبان گروه هاي آموزشي امكان شركت در آزمون گروه هنر وجود داشته و همچنين ظرفيت هاي در نظر گرفته شده براي رشته هاي اين گروه به نسبت ساير گروه ها اندك به حساب مي آيد از اين رو داوطلبان بايستي در زمينه برنامه ريزي كنكور هنر توجه ويژه اي داشته باشند. البته براي بسياري از داوطلبان ساير گروه ها ها شركت در كنكور هنر در واقع شانس دومي است كه اهميت چنداني براي آنها ندارد و در واقع هدف اصلي اين دسته از داوطلبان به حساب نمي آيد. از اين رو رقابت اصلي ميان داوطلبان اندك اما بسيار شديد خواهد بود. در اين بخش از مقاله به بيان فهرست وار مواردي كه در زمينه برنامه ريزي كنكور هنربايستي مورد توجه داوطلبان قرار گيرد خواهيم پرداخت تا در ابتداي امر با مطالبي كه در اين مقاله در زمينه برنامه ريزي كنكور هنر بيان خواهد شد اطلاع حاصل نمياند و پيش زمينه مناسبي برا اين دسته از داوطلبان باشد. از جمله اين موارد مي توان به اين چند مورد اشاره نمود.

  1. گام اول در برنامه ريزي كنكور هنر تعيين هدف
  2. گام دوم در برنامه ريزي كنكور هنر استفاده از منابع مناسب
  3. گام سوم پياده سازي برنامه

 

گام اول در برنامه ريزي كنكور هنر تعيين هدف

هر حركت و اقدامي از سوي افراد بدون داشتن هدف محكوم به شكست در همان ابتداي راه مي باشد. حال اگر مسيري به اهميت كنكور باشد كه در آينده تحصيلي و شغلي افراد تاثيرگذار باشد تعيين هدف اهميت چند برابري خواهد داشت. به همين جهت داوطلبان در برنامه ريزي كنكور هنر اولين گام را تعيين هدف قرار دهند و در اين زمينه نيز تاحدي بلند پرواز باشند. البته اين بلند پروازي در حدي باشد كه امكان دستيابي به آن وجود داشته باشد.  اين اهداف تعيين شده در واقع ميزان تلاشي كه داوطلب براي رسيدن به هدف را صرف نمايد را مشخص مي سازد. همچنين اين اهداف به فعاليت هاي داوطلبان جهت مي دهند و باعث ايجاد انگير در داوطلبان مي شود تا بتوانند در برنامه ريزي كنكور هنر عملكرد مناسبي از خود را نشان دهند.

گام دوم در برنامه ريزي كنكور هنر انتخاب و استفاده از منابع مناسب

در تمامي آزمون هاي سراسري داوطلبان بايستي استفاده و به كارگيري منابع مناسب را يكي از رموز موفقيت خود بدانند. در برنامه ريزي كنكور هنر نيز به همين صورت مي باشد. داوطلبان بايستي يكي از مهمترين بخش هاي كار خود را در زمينه انتخاب منابع مناسب و كاربردي بدانند. نيازي وجود ندارد كه حتما تمامي منابع به يك ميزان مطالعه گردد چرا كه تاثيري هر كدام از منابع در موفقيت در آزمون دارند به يك ميزان نمي باشد. از اين رو در برخي منابع و دروس تمركز بيشتري داشته باشند. با توجه به اين توضيحات لازم است داوطلبان بايستي در زمينه منابع دست به انتخاب زنند و منابع مناسب را گلچين نمايند.

[caption id="attachment_2990" align="aligncenter" width="600"]برنامه ريزي كنكور گروه هنر برنامه ريزي كنكور گروه هنر[/caption]

 

گام سوم پياده سازي برنامه

اين مرحله در واقع يكي از مهمترين مراحل به حساب مي آيد. چرا كه داوطلبان در صورتي بهترين برنامه ريزي را داشته باشند و در كنار آن بهترين منابع را تهيه نمايند اما اين برنامه را پياده نسازند و بدان عمل نكننده هيچ ارزشي نخواهد داشت. از اين رو در برنامه ريزي كنكور هنر اصل پياده سازي آن اهميت زيادي دارد. اما موردي كه داوطلبان بايستي توجه داشته باشند اين نكته است كه برنامه اي را تنظيم نمايند كه امكل عملي ساختن آن وجود داشته باشد. به همين جهت معمولا در زمينه برنامه ريزي كنكور سراسري توصيه مي گردد برنامه در ابتدا سخت نباشد و تايم زيادي از داوطلبان نگيرد و به تدريح بر حجم آن افزوده گردد.

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه  برنامه ريزي كنكور هنر و بطور كلي درباره برنامه ريزي كنكور سراسري  مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

لينك هاي مفيد

دانشگاه سراسري

دانشگاه آزاد

دانشگاه پيام نور

دانشگاه علمي كاربردي

كارشناسي دانشگاه سراسري

كارشناسي دانشگاه آزاد

كارشناسي دانشگاه پيام نور

كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي

كارشناسي ارشد دانشگاه سراسري

برنامه ريزي كنكور سراسري

www.sanjesh.org

مطالب مفيد برنامه ريزي كنكور هنر

برنامه ريزي كنكور سراسري

برنامه ريزي كنكور رياضي

برنامه ريزي كنكور انساني

برنامه ريزي كنكور تجربي

برنامه ريزي كنكور زبان

انتخاب رشته كنكور سراسري

دفترچه انتخاب رشته كنكور سراسري


برچسب: برنامه ريزي كنكور هنر، كنكور هنر، كنكور گروه هنر، برنامه ريزي كنكور گروه هنر، مشاوره تخصصي سپيد، مشاوره تحصيلي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۳۹:۱۴ توسط:سپيد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :