سپيد مشاوره تحصيلي سپيد مشاوره تحصيلي .

سپيد مشاوره تحصيلي

نتايج كنكور دكتري سراسري

نتايج كنكور دكتري سراسري

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه  نتايج كنكور دكتري سراسري  و بطور كلي درباره دانشگاه سراسري مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

 

[caption id="attachment_2896" align="aligncenter" width="600"]نتايج كنكور دكتري سراسري نتايج كنكور دكتري سراسري[/caption]

 

 

موارد مطرح در نتايج كنكور دكتري سراسري

در زمينه نتايج كنكور دكتري سراسري داوطلبان به برخي موارد بايستي توجه داشته باشند كه رد اين مقاله به صورت مختصر در زمينه اين موارد توضيحاتي ارائه خواهيم نمود. البته با توجه به اين كه داوطلبان مقطع دكتري در اين زمينه تجربه مناسبي دارند اما بيان اين موارد در اين بخش خالي از لطف نمي باشد.  از اين رو در اين بخش به بيان تيتر وار موارد مطرح در اين مقاله به سياق ساير مقالات منتشر شده در اين سايت مي پردازيم تا در ادامه به توضيح هر كدام به صورت جداگانه بپردازيم.

  1. زمان اعلام نتايج كنكور دكتري سراسري
  2. نحوه دريافت نتايج كنكور دكتري سراسري

 

زمان اعلام نتايج كنكور دكتري سراسري

پس از اين كه داوطلبان در بازه زماني مشخص كه بر اساس آخرين دوره برگزاري كنكور دكتري ارديبهشت ماه مي باشد در انتخاب رشته كنكور دكتري سراسري شركت نموده و كد رهگيري انتخاب رشته براي آنها صادر گرديد بايستي در انتظار نتايج كنكور دكتري سراسري بمانند. البته مرحله دعوت به مصاحبه نيز دارند كه پس از طي اين مراحل در نهايت در شهريور ماه نتايج نهايي و پذيرفته شدگان اعلام مي گردد.

نحوه دريافت نتايج كنكور دكتري سراسري

داوطلبان پس از اين كه در آزمون دكتري شركت نمودند در اواخر فروردين يا اوايل ارديبهشت ماه به صورت مشترك از طريق سامانه سنجش به نشانيwww.sanjesh.org نتايج اوليه يا همان كارنامه اوليه خود را دريافت مي نمايند. پس از طي مراحل انتخاب رشته توسط داوطلبان مجاز شده ، سازمان سنجش براي داوطلبان تحصيل در دانشگاه هاي سراسري و مركز سنجش آزاد نيز براي داوطلبان تحصيل در دانشگاه هاي آزاد به بررسي شرايط داوطلبان شركت كننده در انتخاب رشته پرداخته و از آنان دعوت به مصاحبه مي نمايد. البته اطلاع رساني در زمينه زمانبندي دعوت به مصاحبه در دانشگاه هاي سراسري به وسيله خود دانشگاه نيز انجام مي گيرد. پس از طي نمودن مراحل مصاحبه داوطلبان در سهريور ماه نتايج كنكور دكتري سراسري را دريافت خواهند نمود. براي اين منظور نيز داوطلبان دانشگاه سراسري با ورود به سامانه سنجش و بخش دكتري تخصصي از طريق لينك مربوطه نتيجه نهايي خود را دريافت مي نمايند. براي داوطلبان تحصيل در دانشگاه آزاد نيز سامانه مركز سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد به نشاني www.azmoon.org متولي اعلام نتايج مي باشد.

[caption id="attachment_2895" align="aligncenter" width="600"]نتايج دكتري سراسري نتايج دكتري سراسري[/caption]

نحوه مشاهده نتايج كنكور دكتري سراسري

همانگونه كه در تصوير بالا مشاهده مي نماييد داوطلبان مي توانند با استفاده از سه روش نتايج كنكور دكتري سراسري را دريافت نمايند. در روش اول داوطلبان بايستي شماره داوطلبي به همراه شماره شناسنامه خود را در كادر مربوطه وارد نمود و بر روي آيكون مشاهده نتيجه كليك نمايد. در روش دوم نيز داوطلبان شماره پروند و شماره شناسنامه را در كادر بايستي وار نمايد و در روش سوم شماره پروند به همراه شماره داوطلبي بايستي وارد گردد. در صورتي كه داوطلبي به شماره پروند و يا شماره داوطلبي خود دسترسي نداشته باشد مي تواند از طريق سيستم پاسخگويي سامانه سنجش اقدام به دريافت آن نمايد.

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه  نتايج كنكور دكتري سراسري  و بطور كلي درباره دانشگاه سراسري مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

لينك هاي مفيد

دانشگاه سراسري

دكتري دانشگاه سراسري

دكتري دانشگاه آزاد

دكتري وزارت بهداشت

دكتري دانشگاه پيام نور

كارشناسي ارشد دانشگاه سراسري

كارداني به كارشناسي دانشگاه سراسري

كارشناسي پيوسته دانشگاه سراسري

كارشناسي ارشد دانشگاه سراسري

مطالب مفيد  انتخاب رشته كنكور دكتري سراسري

ثبت نام آزمون دكتري دانشگاه آزاد و سراسري

دفترچه انتخاب رشته دكتري سراسري

ثبت نام بدون كنكور دكتري دانشگاه آزاد

ثبت نام آزمون دكتري وزارت بهداشت

ليست رشته هاي بدون كنكور دكتري دانشگاه آزاد

شهريه رشته هاي بدون كنكور دكتري دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام بدون كنكور دكتري دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون كنكور دكتري دانشگاه پيام نور

منبع:

نتايج كنكور دكتري سراسري

 


برچسب: نتايج كنكور دكتري سراسري، كنكور دكتري سراسريُ، نتايج كنكور دكتريٍ، دكتري سراسري، مشاوره تخصصي سپيد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۵۶:۲۵ توسط:سپيد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :