سپيد مشاوره تحصيلي سپيد مشاوره تحصيلي .

سپيد مشاوره تحصيلي

www.azmoon.tehranedu.ir

www.azmoon.tehranedu.ir

دانش آموزان و والدين عزيز در صورتي كه در روند ثبت نام در سايت www.azmoon.tehranedu.ir مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي و راهنمايي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

بخش هاي مختلف سايت www.azmoon.tehranedu.ir

همانگونه كه بيان شد مهمترين كاربرد سايت www.azmoon.tehranedu.ir در زمينه ثبت نام آزمون نمونه دولتي مي باشد كه البته كاركرد هاي ديگري نيز دارد كه در اين بخش مهمترين كاركرد هاي آن را خواهيم گفت.

ثبت نام آزمون نمونه دولتي

خريد كارت اعتباري ثبت نام آزمون نمونه دولتي

شرايط و ضوابط مدارس نمونه دولتي

دريافت كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي

اعلام نتايج آزمون نمونه دولتي

اعتراض به نتيجه آزمون

تكميل ظرفيت آزمون نمونه دولتي

ثبت نام مدارس ماندگار البرز

ثبت نام مدارس فرهنگ تهران

در ادامه اين مقاله به توضيح و بيان هر كدام از اين بخش ها خواهيم پرداخت.

ثبت نام آزمون نمونه دولتي  در www.azmoon.tehranedu.ir

مهمترين كاربرد سايت www.azmoon.tehranedu.ir كه معمولا بيستر بازديد سايت مربوط به آن است ، ثبت نام آزمون نمونه دولتي مي باشد. براي انجام اين ثبت نام داوطلبان تحصيل در مدارس نمونه دولتي  بايستي در بازه زماني مشخص كه از طريق سايت اطلاع رساني مي شود و معمولا اسفند ماه هر سال است با مراجعه به صفحه اول سايت و كليك بر روي لينك ثبت نام و يا لينك ورود به سامانه كه در پايين سايت قرار داده اند وارد مرحله ثبت نام مي شوند.

براي شروع ثبت نام ابتدا داوطلبان مي بايستي نسبت به خريد كارت اعتباري ثبت نام كه معمولا مبلغي در حدود 15 تا 20 هزار تومان مي باشد اقدام نموده و فرايند ثبت نام داوطلب را تكميل نمايند.

[caption id="attachment_389" align="aligncenter" width="600"]www.azmoon.tehranedu.ir سايت www.azmoon.tehranedu.ir سايت[/caption]

خريد كارت اعتباري ثبت نام آزمون نمونه دولتي در www.azmoon.tehranedu.ir

همانگونه كه در بخش قبل بيان شد براي ثبت نام آزمون نمونه دولتي بايستي داوطلبان ابتدا نسبت به خريد كارت اعتباري ثبت نام اقدام نمايند. كه مبلغي در حدود 15 تا 20 هزار تومان را شامل مي شود. براي اين خريد به هنگام ورود به سايت www.azmoon.tehranedu.ir لينك ثبت نام در كنار سايت لينكي با عنوان خريد كارت قرار داده شده است كه از طريق اين لينك و وارد كردن كد ملي داوطلب وارد سامانه خريد كارت اعتباري شده و نسبت به خريد كارت ثبت نام اقدام نماييد. لازم به ذكر مي باشد به مانند ديگر خريد هاي اينترنتي داوطلبان مي بايست به هنگام خريد كارت عضو شتابي كه حاوي رمز دوم باشد را به همراه داشته باشند.

شرايط و ضوابط مدارس نمونه دولتي در www.azmoon.tehranedu.ir

از اصول اوليه براي ورود به هر مركز آموزشي اطلاع از شرايط و ضوابط خاص آن مركز آموزشي مي باشد. از اين رو لازم است كه داوطلبان شركت در آزمون مدارس نمونه دولتي  ابتدا مي بايست نسبت به اطلاع از شرايط و ضوابط مدارس نمونه دولتي  اقدام نمايند. براي اين منظور ابتدا وارد سايت www.azmoon.tehranedu.ir شده و با دانلود دفترچه ثبت نام ضوابط مدارس نمونه دولتي  نسبت به اين مدارس اطلاعات كاملي را كسب نمايند. در اين دفترچه همچنين اطلاعاتي در زمينه ظرفيت و رشته هاي مختلف مدارس نمونه دولتي  ، آدرس مدارس نمونه دولتي  ضوابط مدارس نمونه دولتي  ، مراحل ثبت نام و... قرار داده شده است كه مطالعه دقيق هر كدام از اين موارد براي تك تك داوطلبان توصيه مي شود.

دريافت كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي در www.azmoon.tehranedu.ir

قبل از ورود به جلسه آزمون و شروع آن يكي از مهمترين اقداماتي كه داوطلبان مي باستي انجام دهند ، دريافت كارت ورود به جلسه آزمون مي باشد. براي دريافت كارت ورود به جلسه به مانند ديگر مراحل ثبت نام اين آزمون از طريق سايت www.azmoon.tehranedu.ir بايستي اقدام شود. كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي معمولا يك هفته قبل از برگزاري آزمون از طريق اين سايت در اختيار داوطلبان قرار مي گيرد. براي دريافت كارت ورود به جلسه ابتدا وارد سايت نمود و بر روي لينك دريافت كارت كه در صفحه اصلي سايت وجود دارد كليك نموده و با وارد نمودن اطلاعات خود نسبت به دريافت كارت اقدام نماييد.

لازم به ياد آوريست كه بدون داشتن كارت ورود به جلسه از شركت داوطلب در آزمون ممانعت به عمل مي آيد.

اعلام نتايج آزمون نمونه دولتي در www.azmoon.tehranedu.ir

نتايج آزمون معمولا يك تا دو ماه پس از برگزاري آزمون در اختيار داوطلبان قرار مي گيرد. براي دريافت آزمون نيز داوطلبان مي توانند با مراجعه به اين سايت و وارد نمودن اطلاعات پروند خود در بخش تعيين شده وارد پنل كاربري خود در اين سامانه شده و نسبت به دريافت نتيجه آزمون اقدام نمايند.

اعتراض به نتيجه آزمون در www.azmoon.tehranedu.ir

بنا به هر دليلي اگر داوطلبي در اين آزمون نتيجه دلخواه خود را بدست نياورد و نسبت به نتيجه آزمون معترض باشد مي تواند اعتراض خود را از طريق سايت به صورت اينترنتي ثبت نمايد. براي ثبت اعتراض مي توانيد بعد از اعلام نتايج وارد پنل كاربري خود در سايت www.azmoon.tehranedu.ir شده و با كليك بر روي كلمه اعتراض ، اعتراض خود را به نتيجه آزمون ثبت نماييد.

[caption id="attachment_390" align="aligncenter" width="600"]azmoon.tehranedu.ir azmoon.tehranedu.ir[/caption]

تكميل ظرفيت آزمون نمونه دولتي در www.azmoon.tehranedu.ir

بعد از اعلام نتايج و همچنين ثبت نام دانش آموزان قبول شده معمولا در برخي از مدارس ظرفيت هايي خالي مي ماند. براي پر كردن اين ظرفيت هاي خالي نيز از ميان دانش آموزان شركت كننده در آزمون افرادي كه داراي بالاترين نمره باشد انتخاب مي گردد. تكميل ظرفيت در واقع آزين شانس براي ورود به مدارس نمونه دولتي  مي باشد از اين رو بايستي داوطلبان جا ماند تمامي اخبار و اطلاعيه هاي مربوط به تكميل ظرفيت را پيگيري نمايند.

ثبت نام مدارس ماندگار البرز در www.azmoon.tehranedu.ir

مدارس ماندگار البرز از ديگر مدارس تهران مي باشد كه ثبت نام آن از طريق سايت www.azmoon.tehranedu.ir انجام مي گيرد. ثبت نام مدارس ماندگار البرز در دو پايه هفتم و دهم انجام مي گيرد . براي ثبت نام اين مدارس نيز بايستي در بازه زماني از قبل تعيين شده كه مانند مدارس نمونه دولتي  معمولا در اسفند ماه است به اين سايت مراجعه نموده و با كليك بر روي لينك ثبت نام مدارس البرز وارد مراحل ثبت نام اين مدارس شد. مراحل ثبت نام مدارس البرز تقريبا مانند مدارس نمونه دولتي  مي باشد.

ثبت نام مدارس فرهنگ تهران در سايت www.azmoon.tehranedu.ir

ثبت نام مدارس فرهنگ كه در تهران مي باشد از طريق اين سايت معمولا در بازه زماني اسفند ماه انجام مي گيرد و مراحل آن مانند مدارس نمونه دولتي  و ماندگار البرز است ، با اين تفاوت كه ثبت نام در مدارس فرهنگ مخصوص داوطلبان متوطه دوم و براي رشته علوم انساني مي باشد.

دانش آموزان و والدين عزيز در صورتي كه در روند ثبت نام در سايت www.azmoon.tehranedu.ir مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي و راهنمايي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

مدارس تيزهوشان

مدارس نمونه دولتي

مدارس شاهد

مدارس

مطالب مرتبط www.azmoon.tehranedu.ir

مدارس نمونه دولتي

ثبت نام آزمون نمونه دولتي

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتي

كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي

اعلام نتايج آزمون نمونه دولتي

ثبت نام مدارس ماندگار البرز

منبع:

www.azmoon.tehranedu.ir

 


برچسب: www.azmoon.tehranedu.ir، سامانه ثبت نام آزمون، سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتي تهران، سامانه نمونه دولتي تهران،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۵۵:۲۰ توسط:سپيد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :