سپيد مشاوره تحصيلي سپيد مشاوره تحصيلي .

سپيد مشاوره تحصيلي

www.sanjesh.isfedu.ir

www.sanjesh.isfedu.ir

دانش آموزان و والدين عزيز در صورتي كه در روند ثبت نام آزمون نمونه دولتي مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي و راهنمايي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

 

[caption id="attachment_731" align="aligncenter" width="600"]www.sanjesh.isfedu.ir www.sanjesh.isfedu.ir[/caption]

 

بخش هاي مختلف سايت www.sanjesh.isfedu.ir

همانگونه كه در بخش ابتدايي اين مقاله بيان شد اين سايت داراي كاربردهاي مختلفي براي داوطلبان آزمون نمونه دولتي مي باشد كه اطلاع از آن يك ضرورت به حساب مي آيد. در اين قسمت از مقاله به صورت تيتر وار به بيان اين بخش ها و كاركرد هاي اين سامانه خواهيم پرداخت. و در ادامه به توضيح كامل هر كدام ز اين بخش ها خواهيم پرداخت.

  1. ثبت نام آزمون نمونه دولتي
  2. خريد كارت اعتباري ثبت نام آزمون نمونه دولتي
  3. شرايط و ضوابط مدارس نمونه دولتي
  4. دريافت كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي
  5. اعلام نتايج آزمون نمونه دولتي
  6. اعتراض به نتيجه آزمون
  7. تكميل ظرفيت آزمون نمونه دولتي
  8. ثبت نام مدارس فرهنگ اصفهان

ثبت نام آزمون نمونه دولتي در  www.sanjesh.isfedu.ir

مهمترين كاربرد سايت www.sanjesh.isfedu.ir در زمينه ثبت نام آزمون نمونه دولتي  مي باشد و عمد بازديد هاي اين سايت مربوط به همين ثبت نام است. و از اين روست كه اين سايت را با عنوان سامانه ثبت نام و اعلام نتايج آزمون نمونه دولتي  مي شناسند. براي ثبت نام آزمون نمونه دولتي  اصغهان داوطلبان مي بايست در بازه زماني اواسط اسفند ماه كه لينك ثبت نام فعال مي شود به اين سامانه مراجعه نمايند. به هنگام ورود به سامانه داوطلبان در ابتداي صحفه با لينك ثبت نام آزمون نمونه دولتي  مواجه مي شود و با كليك بر روي اين لينك صحفه ثبت نام آزمون براي آنها باز مي شود. در اين بخش ابتدا مي بايست بر اساس دستورالعملي كه در ادامه بيان مي شود نسبت به خريد كارت اعتباري ثبت نام اقدام نموده و سپس مراحل ثبت نام خود را تكميل نمايند. براي تكميل ثبت نام لازم است داوطلبان اطلاعات خود را در كادر هاي تعين شده وارد نموده و مراحل ثبت نام خود را براي آزمون نمونه دولتي اصفهان تكميل نمايند.

خريد كارت اعتباري ثبت نام آزمون نمونه دولتي در www.sanjesh.isfedu.ir

در بخش قبل بيان شد كه براي تكميل فرايند ثبت نام ابتدا مي بايست نسبت به خريد كارت اعتباري ثبت نام اقدام نمود. براي اين منظور داوطلبان پس از ورود به صحفه ثبت نام خود بر روي لينك خريد كارت كليك نموده و وارد بخش خريد كارت شوند و با وارد نمود كد ملي دانش آموز خريد كارت را انجام دهند. مبلغ خريد كارت معمولا در حدود 15 تا 20 هزار تومان مي باشد. پس از خريد كارد و وارد نمودن اطلاعات كارد فرايند ثبت نام آزمون داوطلب را تكميل نمود.

اطلاع از شرايط و ضوابط مدارس نمونه دولتي در www.sanjesh.isfedu.ir

دانش آموزان مناسب است قبل از هر اقدامي نسبت به اطلاع از شرايط و ضوابط خاص مدارس نمونه دولتي  اقدام نمايند. براي اطلاع از اين شرايط و ضوابط مي توان با مراجعه به سايت www.sanjesh.isfedu.ir فايل مربوطه را دانلود نموده و مطالعه نمايند. در اين فايل اطلاعاتي جدا از شرايط و ضوابط اين مدارس نيز وجود دارد كه مي توانند براي دانش آموزان مناسب باشد كه از آن جمله مي توان به ظرفيت هاي رشته ها و كلاس ها ، آدرس مدارس و... اشاره نمود.

دريافت كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي  در www.sanjesh.isfedu.ir

براي شركت در آزمون مدارس نمونه دولتي  نياز است كه داوطلبان بعد از تكميل ثبت نام و چند روز قبل از برگزاري آزمون كارت ورود به جلسه آزمون را دريافت نمايند. اين كارت كه به هنگام برگزاري آزمون بايستي حتما در اختيار داوطلبان باشد يك هفته قبل از برگزاري آزمون در درگاه اينترنتي www.sanjesh.isfedu.ir قابل دريافت مي باشد. از اين رو داوطلبان شركت در آزمون نمونه دولتي  در بازه زماني يك هفته قبل از برگزاري آزمون با ورود به اين سامانه و وارد نمودن اطلاعات خود نسبت به دريافت و پرينت كارت ورود به جلسه اقدام نمايند.

اعلام نتايج آزمون نمونه دولتي  در www.sanjesh.isfedu.ir

پس از برگزاري آزمون مدارس نمونه دولتي  اصفهان مهمترين موردي كه داوطلبان براي آن به اين سامانه مراجعه مي نمايند جهت اطلاع از نتايج آزمون مي باشد. نتايج معمولا به صورت كشوري در يك بازه زماني مشترك و يك تا دو ماه پس از برگزاري آزمون در اين درگاه اطلاع رساني مي شود. از اين رو داوطلبان بايستي در اين بازه زماني با مراجعه به سامانه و وارد نمودن اطلاعات كاربري خود وارد پروفايل شخصي خود شده و نسبت به دريافت نتيجه آزمون اقدام نمايند.

 

[caption id="attachment_729" align="aligncenter" width="600"]www.sanjesh.isfedu.ir www.sanjesh.isfedu.ir[/caption]

 

اعتراض به نتيجه آزمون در www.sanjesh.isfedu.ir

پس از اعلام نتايج آزمون نمونه دولتي  ممكن است برخي از داوطلبان نسبت به نتيجه اعلامي اعتراض داشته باشند. در اين شرايط اين دسته از داوطلبان كه به نتيجه آزمون خود اعتراض دارند مي توانند در بخش مشخص شده ي صحفه كاربريشان نسبت به نتيجه آزمون اعتراض خود را اعلام نمايند.

نتايج اعتراض معمولا يك هفته پس از پايان زمان اعتراض از طريق هيمن سايت اعلام مي گردد.

تكميل ظرفيت آزمون نمونه دولتي  در www.sanjesh.isfedu.ir

پس اعلام اسامي قبول شدگان آزمون نمونه دولتي  اصفهان و ثبت نام قبول شدگان معمولا بخشي از ظرفيت تعين شده مدارس ممكن است خالي بماند كه در اين حالت براي پر كردن اين ظرفيت هاي خالي اقدام به جذب و پذيرش از ميان افرادي كه در ليست انتظار هستند مي كنند. در اين حالت اين دسته از داوطلبان مي توانند از تكميل ظرفيت به عنوان آخرين فرصت براي تحصيل در مدارس نمونه دولتي  استفاده نمايند. كه مراحل آن در سايت www.sanjesh.isfedu.ir انجام مي گيرد.

 

ثبت نام مدارس فرهنگ اصفهان در www.sanjesh.isfedu.ir

يكي ديگر از مواردي كه داوطلبان به خاطر آن به اين سامانه مراجعه مي كنند ثبت نام مدارس فرهنگ مي باشد. ثبت نام مدارس فرهنگ براي داوطلبان متوسطه دوم در رشته علوم انساني مي باشد . ثبت نام اين مدارس نيز مراحلي مشابه با ثبت نام آزمون نمونه دولتي  دارد. اين ثبت معمولا در بازه زماني اسفند ماه شروع مي گردد. و داوطلبان مي توانند پس از مدارس نمونه دولتي ،ثبت نام و تحصيل در مدارس فرهنگ را جزو برنامه هاي خود قرار دهند.

[caption id="attachment_730" align="aligncenter" width="600"]www.sanjesh.isfedu.ir www.sanjesh.isfedu.ir[/caption]

 

دانش آموزان و والدين عزيز در صورتي كه در روند ثبت نام آزمون نمونه دولتي مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي و راهنمايي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

لينك هاي مفيد

مدارس تيزهوشان

مدارس نمونه دولتي

مدارس شاهد

مدارس

مطالب مرتبط www.sanjesh.isfedu.ir

مدارس نمونه دولتي

ثبت نام آزمون نمونه دولتي

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتي

كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي

اعلام نتايج آزمون نمونه دولتي

ثبت نام مدارس ماندگار البرز

www.azmoon.tehranedu.ir

منبع:

www.sanjesh.isfedu.ir

 


برچسب: www.sanjesh.isfedu.ir، سامانه ثبت نام، سامانه اعلام نتايج آزمون نمونه دولتي، سامانه ثبت نام نمونه دولتي اصفهان،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۳۳:۵۲ توسط:سپيد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :