سپيد مشاوره تحصيلي سپيد مشاوره تحصيلي .

سپيد مشاوره تحصيلي

اعلام نتايج آزمون تيزهوشان آذربايجانشرقي

اعلام نتايج آزمون تيزهوشان آذربايجانشرقي

داوطلبان عزيز براي اطلاع از نتايج آزمون تيزهوشان آذربايجانشرقي با شماره 9099071375 از طريق تلفن ثابت از سراسر كشور تماس بگيريد. مشاورين سپيد همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب پاسخگوي شما عزيزان ميباشند.

[caption id="attachment_2497" align="aligncenter" width="600"]اعلام نتايج آزمون تيزهوشان آذربايجانشرقي اعلام نتايج آزمون تيزهوشان آذربايجانشرقي[/caption]

زمان و نحوه اعلام نتايج آزمون تيزهوشان آذربايجانشرقي

همانگونه كه در بخش قبل بيان شد در زمينه اعلام نتايج آزمون تيزهوشان آذربايجانشرقي موارد مختلفي مورد توجه قرار مي گيرد كه در اين قسمت از مقاله به بيان اين موارد خواهيم پرداخت و در ادامه مقاله هر كدام از اين موارد را يك به يك توضيح خواهيم داد.

  1. نحوه دريافت نتايج آزمون تيزهوشان آذربايجانشرقي
  2. زمان اعلام نتايج آزمون تيزهوشان آذربايجانشرقي
  3. سايت اعلام نتايج آزمون تيزهوشان آذربايجانشرقي
  4. اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان آذربايجانشرقي
  5. ثبت نام حضوري مدارس تيزهوشان آذربايجانشرقي

سايت اعلام نتايج آزمون تيزهوشان آذربايجانشرقي

همانگونه كه بخش هاي مختلف بيان نموده ايم براي ثبت نام آزمون تيزهوشان و همچنين اعلام نتايج آزمون تيزهوشان آذربايجانشرقي و تمامي مراحل مربوط به اين آزمون از طريق سامانه ثبت نام آزمون ورودي مدارس استعدادهاي درخشان به نشاني اينترنتي  www.azmoon.medu.ir  اقدام نمود. تمامي مراحل مربوط به آزمون تيزهوشان از طريق همين سايت انجام ميگيرد . در بخش بعدي اين مقاله در زمينه نحوه اطلاع از نتايج آزمون تيزهوشان آذربايجانشرقي توضيحاتي خواهيم داد.

نحوه دريافت و اعلام نتايج آزمون تيزهوشان آذربايجانشرقي

داوطلباني كه در آزمون مدارس تيزهوشان آذربايجانشرقي شركت نموده اند براي دريافت نتايج آزمون تيزهوشان بايستي به سامانه ثبت نام آزمون ورودي مدارساستعدادهاي درخشان به نشاني اينترنتي  www.azmoon.medu.ir  مراجعه نمايند. از اين رو نتايج آزمون تيزهوشان به صورت استاني اعلام نمي گردد. بنابراين سايت اعلام نتايج استاني به هيج عنوان نداريم.

همچنين داوطلبان توجه داشته باشند كه به هيچ عنوان ليست پذيرفته شدگان به صورت كلي در سايتي اعلام نمي شود. بلكه نتيجه آزمون به صورت فردي و با وارد نمودن اطلاعات فرد در پنل شخصي داوطلب اعلام مي شود. از اين رو داوطلبان براي ورود به پنل شخصي خود به اين قسمت بايد مراجعه نمايند.

[caption id="attachment_2498" align="aligncenter" width="600"] نتايج آزمون تيزهوشان آذربايجانشرقي[/caption]

با وارد نمودن اين اطلاعات داوطلب وارد پنل كاربري خود مي شود و مي تواند نتيجه آزمون خود را دريافت نمايد. در اين قسمت اطلاعات شخصي داوطلب را مي توان مشاهده نمود. در زير ستون وضعيت قبولي مشخص مي شود كه داوطلب در آزمون قبول شده است و يا نه. همچنين با كليك بر روي گزينه مديريت داوطلب در صورت قبولي مي تواند نام مدرسه كه در آن قبول شده است را مشاهده نمايد و براي داوطلباني كه پذيرفته نشده اند در اين بخش كارنامه داوطلب را مي توان مشاهده نمود.

زمان اعلام نتايج آزمون تيزهوشان آذربايجانشرقي

براي اعلام نتايج آزمون تيزهوشان آذربايجانشرقي معمولا زمان خاصي از قبل تعيين نمي شود ولي بر اساس روال گذشته و سنوات قبل مي توان گفت كه نتايج اين آزمون معمولا يك ماه پس از برگزاري آزمون از طريق سايت www.azmoon.medu.ir  براساس دستورالعملي كه در بخش قبل بيان نموده ايم با ورود به پنل شخصي هر داوطلب اطلاع رساني مي شود.

اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان آذربايجانشرقي

پس از اعلام نتايج آزمون تيزهوشان و دريافت نتايج داوطلبان در صورتي كه هر كدام از داوطلبان بنا به هر دليلي حد نصاب لازم را بدست نياورده باشند مي توانند به نتيجه آزمون خود اعتراض نمايند. براي اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان آذربايجانشرقي با ورود به پنل كاربري داوطلب و كليك بر روي گزينه اعتراض داوطلبان و ارائه توضيحاتي در زمينه دلايل اعتراض خود درخواست بررسي دوباره كارنامه خود را ارائه نمايند.

[caption id="attachment_2499" align="aligncenter" width="600"] اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان[/caption]

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه اعلام نتايج آزمون تيزهوشان آذربايجانشرقي و اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان مشكلي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

ثبت نام حضوري مدارس تيزهوشان آذربايجانشرقي

پس از اعلام نتايج آزمون تيزهوشان آذربايجانشرقي و اعلام قبولي داوطلب در آزمون ورودي از آنجايي كه در كارنامه قيد مي گردد كه داوطلب در كدام مدرسه مورد پذيرش قرار گرفته است بايستي با توچه به جدول زمانبندي اعلام شده از سوي مدارس با در دست داشتن مدارك اعلام شده و پرونده دانش آموز قبول شده در آزمون نسبت به ثبت نام حضوري اقدام شود.

لازم به ذكر مي باشد كه در صورتي بنا به هر دليلي داوطلب در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام حضوري خود اقدام نكند اين عمل به منزله انصراف داوطلب از تحصيل در مدرسه به حساب مي آيد.

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه اعلام نتايج آزمون تيزهوشان آذربايجانشرقي مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد سپيد در ارتباط باشيد.

آدرس مدارس تيزهوشان استان آذربايجانشرقي

رديف منطقه نام مدرسه مقطع آدرس و شماره تلفن
۱ ۱ تيزهوشان پسرانه شهيد فهميده متوسطه دوره اول خ امام خميني  روبروي دبستان خياباني
۳۵۲۶۴۹۱۳
۲ ۱ تيزهوشان دخترانه الزهراء متوسطه دوره اول خ امام خميني  كوي شهيد غلامي
۳۳۳۴۵۱۹۷
۳ ۱ تيزهوشان دخترانه فرزانگان متوسطه دوره اول بلوار نيايش
۳۳۳۱۹۵۵۶
۴ ۱ تيزهوشان پسرانه مباشر اصل متوسطه دوره اول شهرك امام كوي البرز
۵ ۲ تيزهوشان پسرانه اميرالمومنين متوسطه دوره اول وليعصر (عح) ـ خيابان شهريار
۳۳۳۰۰۲۲۰
۶ ۳ تيزهوشان پسرانه پروفسور هشترودي متوسطه دوره اول خ رسالت كوي شهيد رجايي
۵۵۵۹۵۰۰
۷ ۳ تيزهوشان پسرانه علامه اميني متوسطه عمومي خيابان طالقاني ايستگاه لاله زار- جنب استخر طالقاني
۳۵۵۷۶۵۵۳
۸ ۳ تيزهوشان دخترانه معراج متوسطه دوره اول آباداني مسكن جنب بهزيستي فياض بخش
۹ ۴ تيزهوشان پسرانه كمال متوسطه عمومي جاده ائل گلي  كوي الهي پرست ۱۸ متري دوم
۳۳۲۸۰۸۵
۱۰ ۵ تيزهوشان پسرانه قدس متوسطه ميدان ساعت پشت اداره كل ثبت
۵۲۳۹۷۹۹
۱۱ ۵ تيزهوشان دخترانه طلعت متوسطه عمومي شمس تبريزي ايستگاه گرو
۵۲۴۳۹۸۴
۱۲ ۵ تيزهوشان پسرانه كريم مرداني آذر متوسطه خيابان شمس تبريزي جنب دبيرستان استعدادهاي درخشان شهريار ۳۵۲۳۶۰۳۰
۱۳ ۵ تيزهوشان دخترانه سردار ملي متوسطه شمس تبريزي ايستگاه گرو
۳۲۳۳۲۴۱۹

داوطلبان عزيز براي اطلاع از زمان اعلام نتايج آزمون تيزهوشان آذربايجانشرقي و كسب اطلاعات بيشتر درباره مدارس تيزهوشان استان آذربايجانشرقي با شماره 9099071375 از طريق تلفن ثابت از سراسر كشور تماس بگيريد. مشاورين سپيد همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب پاسخگوي شما عزيزان ميباشند.

لينك هاي مفيد

مدارس تيزهوشان

مدارس نمونه دولتي

مدارس شاهد

مدارس

مطالب مرتبط اعلام نتايج آزمون تيزهوشان آذربايجانشرقي

مدارس تيزهوشان

www.azmoon.medu.ir

ثبت نام آزمون تيزهوشان

زمان ثبت نام آزمون تيزهوشان

پرداخت هزينه ثبت نام تيزهوشان

كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان

منبع:

اعلام نتايج آزمون تيزهوشان آذربايجانشرقي

 


برچسب: اعلام نتايج آزمون تيزهوشان آذربايجانشرقي، نتايج آزمون تيزهوشان آذربايجان شرقيَ، تيزهوشان آذربايجان شرقي، مشاوره سپيد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۷:۳۶:۵۱ توسط:سپيد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :