سپيد مشاوره تحصيلي سپيد مشاوره تحصيلي .

سپيد مشاوره تحصيلي

انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي دانشگاه سراسري

انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي دانشگاه سراسري

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه  ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي دانشگاه سراسري و آزاد و بطور كلي درباره دانشگاه سراسري مشكلي داشتيد يا نياز بهمشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

 

[caption id="attachment_2672" align="aligncenter" width="600"]انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي دانشگاه سراسري انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي دانشگاه سراسري[/caption]

 

زمان شروع انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي دانشگاه سراسري

همانگونه كه در بخش قبل بيان گرديد انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي دانشگاه سراسري يكي از مواردي است كه باعث تمايز كنكور كارداني به كارشناسي دانشگاه سراسري با ساير آزمون ها شده است. به اين صورت كه داوطلبان بايستي در زمان ثبت نام آزمون اقدام به انتخاب رشته نمايند. به همين جهت با توجه به اين كه در زمان انتخاب رشته آزمون برگزار نشده است از اين رو انتخاب رشته در اين بازه زماني كمي دشوار مي باشد. با اين توضيحات بايستي داوطلبان در بازه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي دانشگاه سراسري و آزاد كه بر اساس سنوات گذشته اوايل خرداد ماه مي باشد. البته لازم به ذكر است كه انتخاب رشته كارداني به كارشناسي  دانشگاه آزاد كه با اين آزمون ادغام گرديده پس از اعلام نتايج آزمون در شهريور ماه صورت مي گيرد. البته اكثر رشته هاي كارشناسي ناپيوسته دانشگاه آزادبه صورت بدون آزمون مي باشد و تنها رشته هاي گروه پزشكي از طريق اين آزمون پذيرش دارد.

نحوه انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي دانشگاه سراسري

داوطلبان پس از اين كه در اوايل خرداد ماه لينك ثبت نام آزمون كارداني به كارشناسي دانشگاه سراسري فعال گرديد بايستي براي ثبت نام و همچنين انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي دانشگاه سراسري به مراجعه به سامانه سازمان سنجش و آموزش كشور به نشاني اينترنتي www.sanjesh.org مراجعه نمايند. از اين رو پس از ورود به اين سامانه ابتدا بايستي به بخش كارداني به كارشناسي مراجعه نمايند. پس از ورود به اين سامانه ابتدا اقدام به دفترچه انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي دانشگاه سراسري اقدام نمايند. پس از دانلود دفترچه انتخاب رشته و مطالعه آن و استخراج كد رشته محل هاي مورد نظر با خريد كارت ثبت نام از همين سامانه مراحل ثبت نام و انتخاب رشته خود را تكميل نمايند.

 

[caption id="attachment_2673" align="aligncenter" width="600"]انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي سراسري انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي سراسري[/caption]

 

توضيحات پاياني در زمينه انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي دانشگاه سراسري

يكي از مواردي كه داوطلبان در زمينه انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي دانشگاه سراسري بدان بايستي توجه داشته باشند در زمينه نحوه پذيرش رشته ها مي باشد. به اين صورت كه برخي از رشته محل ها در اين مقطع به مانند مقطع كارداني بر اساس سوابق تحصيلي پذيرش دارد. به همين جهت در اين رشته محل ها رتبه داوطلب تاثيري در پذيرش نداشته و به معدل و سوابق تحصيلي داوطلبان توجه مي شود. همچنين با توجه به اين كه داوطلبان مي توانند حداكثر پنجاه انتخاب داشته باشند از اين رو با اين تعداد انتخاب به نظر مي رسد محدوديتي در انتخاب هاي خود نخواهند داشت. البته همچنان مهمترين مشكل كه همان انتخاب رشته قبل از آزمون همچنان باقي مي باشد كه براي كم نمودن اين مشكل بهتر است داوطلبان در انتخاب هاي خود به اصل علاقمندي توجه بيشتري داشته باشند و رشته هايي را كه بدان واقعا علاقه دارند را انتخاب نمايند.

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه  ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي دانشگاه سراسري و آزاد  و بطور كلي درباره دانشگاه سراسري مشكلي داشتيد يا نياز بهمشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

لينك هاي مفيد


برچسب: انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي دانشگاه سراسري، كنكور كارداني به كارشناسي، مشاوره تخصصي سپيد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۶:۲۸ توسط:سپيد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :