سپيد مشاوره تحصيلي سپيد مشاوره تحصيلي .

سپيد مشاوره تحصيلي

ثبت نام آزمون نمونه دولتي

ثبت نام آزمون نمونه دولتي

دانش آموزان و والدين عزيز در صورتي كه در روند ثبت نام آزمون نمونه دولتي مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي و راهنمايي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

زمان شروع ثبت نام آزمون نمونه دولتي

با توجه با متغير بودن زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتي در سال هاي مختلف براي ثبت نام آزمون نمونه دولتي نمي توان از قبل زمان دقيقي را اعلام نمود. اما با توجه به سنوات گذشته معمولا ثبت نام آزمون نمونه دولتي نيز به مانند آزمون تيزهوشان در اسفند ماه برگزار مي شد. اما امسال با توجه به تغييرات كسترده اي كه قرار است در زمينه نحوي پذيرش و برگزاري آزمون مدارس تيزهوشان و مدارس نمونه دولتي اعمال گردد ثبت نام اين آزمون در اواخر فروردين ماه تا اوايل ارديبهشت ماه انجام خواهد گرفت. به همين جهت داوطلبان بايستي با توجه به دستورالعمل هايي كه در ادامه اين مطلب بيان مي شود نسبت به ثبت نام خود ا در اين بازه زماني قدام نمايند.

سايت ثبت نام آزمون نمونه دولتي

همه ساله ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي به صورت استاني و از طريق سايت هاي استاني و به صورت جداگانه انجام مي گرفت. در اين ثبت نام ها هر كدام از داوطلبان مي بايست به سايت نمونه دولتي استان خود مراجعه مي كردند. اما با توجه به تغييراتي كه امسال با آن مواجه خواهيم شد ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي از طريق سايت www.azmoon.medu.ir و به احتمال فراوان به طور مشترك و هماهنگ با ثبت نام آزمون تيزهوشان صورت خواهد گرفت. از اين رو داوطلباني كه امسال قصد شركت در آزمون و تحصيل در مدارس نمونه دولتي را دارند با توجه بازه زماني اعلام شده به اين سايت مراجعه نمايند.

نحوي ثبت نام آزمون نمونه دولتي

همانگونه كه بيان شد ثبت نام آزمون نمونه دولتي به صورت اينترنتي انجام مي گيرد. البته با كمي تفاوت نسبت به سال هاي گذشته كه اين تفاوت مربوط به سايتي است كه اين ثبت نام در آن صورت خواهد گرفت. از اين رو در بازه زماني اواخر فروردين ماه كه لينك ثبت نام در سايت www.azmoon.medu.ir فعال مي شود پس از ورود به سايت جهت ثبت نام ايتدا مي بايست وارد پنل كاربري داوطلب شد. براي ورود با توجه به تصوير ابتدا مي بايست كد ملي داوطلب و رمز همگام يا شماره شناسنامه داوطلب را در اين بخش تايپ نموده و وارد پنل كاربري شويد.

[caption id="attachment_382" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام آزمون نمونه دولتي ثبت نام آزمون نمونه دولتي[/caption]

پس از ورود به پنل كاربري داوطلب و تكميل مراحل ثبت نام كه شامل وارد نمودن اطلاعات شخصي دانش آموز است . البته يكي ديگر از اين مراحل شامل واريز هزينه ثبت نام آزمون نمونه دولتي است كه در ادامه اين مقاله در اين زمينه توضيحات لازم را ارائه خواهيم نمود.

نحوي پرداخت و ميزان هزينه ثبت نام آزمون نمونه دولتي

به مانند ثبت نام آزمون تيزهوشان آزمون مدارس نمونه دولتي نيز هزينه اي دارد كه بايستي توسط داوطلب برگزار گردد. هزينه ثبت نام آزمون نمونه دولتي در سال هاي گذشته با توجه به اين كه ثبت نام به صورت استاني و جداگانه انجام مي گرفت ، پرداخت هزينه ثبت نام نيز متفاوت با يكديگر و در برخي به صورت دستي و از طريق مدير مدرسه يا به صورت اينترنتي و به حساب آموزش و پرورش استان انجام مي گرفت. البته نحوي پرداخت هزينه در داخل دفترچه معمولا بيان مي شد. اما امسال با توجه به تغييرات گسترده اي كه در زمينه نحوي ثبت نام آزمون نمونه دولتي شاهد آن هستيم هزينه ثبت نام كه مبلغي در حدود 15 هزار تومان خواهد بود به صورت اينترنتي و از طريق سايت www.azmoon.medu.ir انجام خواهد گرفت. براي اين منظور با ورود به پنل كاربري داوطلب و كليك بر روي وضعيت پرداخت وارد درگاه اينترنتي پرداخت شده و با وارد نمودن اطلاعات كارت بانكي عضو شتاب و داراي رمز دوم هزينه ثبت نام آزمون نمونه دولتي را پرداخت نمود.

توضيحات پاياني در ثبت نام آزمون نمونه دولتي

از موارد مهمي كه داوطلبان بايستي در مورد آن اطلاعات كاملي را كسب نمايند در زمينه شرايط و ضوابط و همچنين ظرفيت هاي مدارس نمونه دولتي در رشته هاي مختلف مي باشد. براي اطلاع از تمامي اين موارد مي توان به هنگام مراجعه به سايت www.azmoon.medu.ir به منظور ثبت نام با دانلود دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتي و شرايط ثبت نام مدارس نمونه دولتي در اين زمينه  و همچنين ظرفيت هاي اعلامي مدارس مختلف اطلاعات كاملي را كسب نمود.

دانش آموزان و والدين عزيز در صورتي كه در روند ثبت نام آزمون نمونه دولتي مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي و راهنمايي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

لينك هاي مفيد

مدارس تيزهوشان

مدارس نمونه دولتي

مدارس شاهد

مدارس

مطالب مرتبط ثبت نام آزمون نمونه دولتي

مدارس نمونه دولتي

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتي

كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي

اعلام نتايج آزمون نمونه دولتي

ثبت نام مدارس ماندگار البرز

www.azmoon.tehranedu.ir

منبع:

ثبت نام آزمون نمونه دولتي

 


برچسب: ثبت نام آزمون نمونه دولتي، آزمون نمونه دولتي، ثبت نام نمونه دولتي، مشاوره تحصيلي تلفني، مشاوره تخصصي سپيد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۵:۰۵:۵۸ توسط:سپيد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :