سپيد مشاوره تحصيلي سپيد مشاوره تحصيلي .

سپيد مشاوره تحصيلي

ثبت نام مدارس ماندگار البرز

ثبت نام مدارس ماندگار البرز

دانش آموزان و والدين عزيز در صورتي كه در روند ثبت نام مدارس ماندگار البرز مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي و راهنمايي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

[caption id="attachment_517" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام مدارس ماندگار البرز ثبت نام مدارس ماندگار البرز[/caption]

زمان شروع ثبت نام مدارس ماندگار البرز ورودي مهر 97

ثبت نام مدارس ماندگار البرز برخلاف مدارس تيزهوشان يا نمونه دولتي كه امسال اواخر فروردين 97 انجام خواهد گرفت از اواخر بهمن ماه 96 و به طور دقيق از 23 بهمن ماه شروع شده است. هم اكنون نيز اين ثبت نام در حال انجام مي باشد و قرار بر اين است كه ثبت نام اين مدارس تا اواخر فروردين 97 يعني تا 29 فروردين ماه نيز ادامه داشته باشد.

سايت ثبت نام مدارس ماندگار البرز

ثبت نام مدارس ماندگار البرز از آنجايي كه تنها در تهران انجام مي گيرد و اين مدرسه در خارج از تهران و ديگر شهر هاي كشور نمايندگي ندارد از طريق سايتwww.azmoon.tehranedu.ir كه در واقع سامانه آزمون اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران مي باشد ، انجام مي گيرد. از اين رو داوطلباني كه مي خواهند در اينمدارس ادامه تحصيل نمايند در بازه زماني كه در بخش قبل بيان كرديم و بر اساس دستورالعملي كه در بخش بعدي بيان خواهيم نمود به اين سامانه جهت ثبت نام آزمون مراجعه نمايند.

نحوي ثبت نام مدارس ماندگار البرز

به هنگام ورود به سايت www.azmoon.tehranedu.ir و در صحفه اصلي اين سايت با اين تصوير روبه رو مي شويد. و بايستي براي ورود به صحفه ثبت نام مدارس ماندگار البرز بر روي آن كليك نماييد.

 

[caption id="attachment_515" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام مدارس ماندگار البرز ثبت نام مدارس ماندگار البرز[/caption]

و با كليك بر روي آن مراحل ثبت نام شروع مي شود كه مرحله اول آن دانلود و مطالعه دفترچه راهنماي آزمون مي باشد. در اين دفترچه اطلاعات مفيدي مانند منابع آزمون ، زمان ثبت نام و برگزاري آزمون ، شرايط ثبت نام و... مي باشد كه لازم است داوطلبان قبل از ثبت نام به مطالعه دقيق آن بپردازند. مرحله بعدي خريد كارت ثبت نام يا همان پرداخت هزينه آزمون مي باشد. براي انجام آن بايستي ابتدا كد ملي داوطلب را در بخشي مشخص شده در تصوير زير وارد نموده و پرداخت را انجام دهيد.

 

[caption id="attachment_516" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام مدارس ماندگار البرز ثبت نام مدارس ماندگار البرز[/caption]

لازم به ذكر است كه بدون پرداخت هزينه در اين مرحله امكان ادامه ثبت نام وجود ندارد و بايستي در اين مرحله حتما هزينه ثبت نام پرداخت گردد. پس از اين مرحله وارد سامانه ثبت نام شده و اطلاعات خود را در سامانه وارد نموده و تصوير مدارك خود كه شامل عكس پرسنلي داوطلب ، كپي شناسنامه و كارت ملي داوطلب را در سامانه بارگزاري نموده و و رسيد ثبت نام خود را دريافت مي نمايد.

زمان ويرايش فرم ثبت نام

براي داوطلباني كه بنا به هر دليلي در وارد نمودن اطلاعات داوطلبي و يا هر مورد ديگري دچار اشتباه شده اند زماني مشخص براي ويراش در نظر گرفته اند. براي اين منظور داوطلباني مي توانند از 22 فروردين 97 تا 29 فروردين با مراجعه به سامانه اي كه ثبت نام داوطلب را انجام داده اند و وارد نمودن اطلاعات ثبت نامي نسبت به ويرايش اطلاعات خود اقدام نمايند.

زمان دريافت كارت ورود به جلسه و زمان برگزاري آزمون

بر اساس اطلاعاتي كه در داخل دفترچه قيد شده است زمان دريافت كارد ورود به جلسه آزمون از 8 ارديبهش تا دهم ارديبهش ماه مي باشد. داوطلبان براي دريافت كارت ورود به جلسه با ورود به سايت www.azmoon.tehranedu.ir وارد پنل كاربري خود شده و نسبت به دريافت كارت اقدام نمايند. زمان برگزاري آزمون نيز بر اساس دفترچه 13 ارديبهشت ماه مي باشد. داوطلبان عزيز با در دست داشتن كارت ورود به جلسه آزمون بر اساس آدرسي كه در داخل آن قيد شده در محل آزمون آزمون حاظر شده و در جلسه آزمون شركت نمايند. همچنين لازم به ياد آوريست كه به مانند ديگر آزمون ها داوطلبان بايستي كارت ورود به جلسه آزمون را به همراه خود داشته باشند و در صورت مشاهده هر گرونه مغايرت با واحد سنجش آموزش و پرورش محل سكوت خود تماس حاصل نمايند

دانش آموزان و والدين عزيز در صورتي كه در روند ثبت نام مدارس ماندگار البرز مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي و راهنمايي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

لينك هاي مفيد

مدارس تيزهوشان

مدارس نمونه دولتي

مدارس شاهد

مدارس

مطالب مرتبط ثبت نام مدارس ماندگار البرز

مدارس نمونه دولتي

ثبت نام آزمون نمونه دولتي

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتي

كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي

اعلام نتايج آزمون نمونه دولتي

www.azmoon.tehranedu.ir

منبع:

ثبت نام مدارس ماندگار البرز

 


برچسب: ثبت نام مدارس ماندگار البرز، ثبت نام مدارس، ثبت نام ماندگار البرز، مشاوره تحصيلي، مشاوره تخصصي سپيد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۵۸:۴۰ توسط:سپيد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :