سپيد مشاوره تحصيلي سپيد مشاوره تحصيلي .

سپيد مشاوره تحصيلي

تاثير معدل در كنكور سراسري 98

 در دوره هاي مختلف برگزاري كنكور سراسري يكي از مواردي كه همه ساله معمولا در زمينه آن داوطلبان به دنبال كسب اطلاعات دقيقي هستند تاثير معدل مي باشد. اين مقاله نيز بر براي بررسي تاثير معدل در كنكور سراسري 98 خواهد پرداخت. لازم به ذكر است در دروسي كه داوطلبان شركت كنند در كنكور سراسري به صورت نهايي در امتحان آنها شركت مي نمايند نمره كسب شده و به طور كلي معدل آن امتحانات در كنكور سراسري داوطلب از سوي برگزار كنندگان كنكور موثر قرار داده مي شود. از اين رو در صورتي داوطلبان عزيز كنكور سراسري 98 در زمينه تاثير معدل در كنكور سراسري 98 ابهام و يا سوالي داشته باشند توصيه مي شود به ادامه اين مقاله توجه نمايند.

 


برچسب: تاثير معدل در كنكور سراسري 98، كنكور سراسري 98،معدل در كنكور سراسري 98،تاثير معدل در كنكور ،مشاوره سپيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۴۸:۰۸ توسط:سپيد موضوع:

شرايط شركت در كنكور سراسري 98

 كنكور سراسري 98 به مانند ديگر آزمون هايي كه همه ساله در كشور براي ورود به دانشگاه در مقاطع مختلف برگزار مي گردد داراي برخي شرايط و ضوابط مي باشد كه اطلاع از اين شرايط و ضوابط براي شركت كنند گان آن امري بسيار مهم به حساب مي آيد. در اين مقاله نيز به جهت اهميت اين امر به بررسي و بيان شرايط شركت در كنكور سراسري 98 خواهيم پرداخت. مطالبي كه در اين مقاله مطرح مي گردد مي توان براي داوطلبان شركت در كنكور 98 مفيد واقع گردد از اين رو به اين دسته از خوانندگان توصيه مي شود به مطالعه ادامه اين مقاله توجه نمايند تا در زمينه شرايط شركت در كنكور سراسري 98 اطلاعات لازم را كسب كنند.

 


برچسب: شرايط شركت در كنكور سراسري 98، كنكور سراسري 98،شركت در كنكور سراسري 98،كنكور 98،مشاوره تخصصي سپيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۳۵:۱۰ توسط:سپيد موضوع:

تغييرات كنكور سراسري 98

 بزرگترين آزمون كه در سطح كشور برگزار مي گردد و در آن پذيرفته شدگان و ورودي ها دانشگاه هاي كشور مشخص مي گردد كنكور سراسري مي باشد. اين آزمون نيز پس از ادغام كنكور دانشگاه هاي سراسري و آزاد از اهميت بالاتري نيز برخوردار گرديد.در اين مقاله در واقع به بيان تغييرات كنكور سراسري 98 خواهيم پرداخت. در دوره هاي مختلفي تغييراتي كلي در زمينه كنكور به وجود آمده كه يكي از اين دوره هايي كه اين تغييرات ايجاد خواهد شد همين كنكور سراسري 98 مي باشد. از اين رو در اين مقاله براي آن دسته از داوطلبان كنكور سراسري 98 كه رد اين زمينه سوال و يا ابهامي دارند در اين مقاله توضيحاتي در رابطه با تغييرات كنكور سراسري 98 ارائه خواهيم نمود كه اميد است مورد توجه و استفاده اين دسته از داوطلبان قرار گيرد.

 


برچسب: تغييرات كنكور سراسري 98،كنكور سراسري 98،تغييرات كنكور،كنكور 98،مشاوره تحصيلي،مشاوره تخصصي سپيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۱۷:۱۲ توسط:سپيد موضوع:

شركت مجدد در كنكور سراسري

 يكي از موضواعاتي كه به نظر مي رسد ذهن دانشجويان در حال تحصيل را بارها به خود مشغول سازد در زمينه شركت مجدد در كنكور سراسري و شرايط و ضوابط اين امر مي باشد. و با توجه به اين كه در مقاله انصراف از دانشگاه دولتي براي انصراف از اين دانشگاه ها جريمه هايي تعيين شده آيا اين امر قانوني به حساب مي آيد. هدف ما در اين مقاله در واقع پاسخگويي به اين سوالل و سوالات احتمالي كه ممكن است در رابطه با شركت مجدد در كنكور سراسري براي داوطلبلان و دانشجويان دانشگاه سراسري مطرح باشد. از اين رو در صورتي در اين زمينه سال و يا ابهامي داشته باشيد مي توانيد به ادامه اين مقاله مراجعه نماييد.

شركت مجدد در كنكور سراسري

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه شركت مجدد در كنكور سراسري و بطور كلي درباره دانشگاه سراسري مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

 

[caption id="attachment_4246" align="aligncenter" width="600"]شركت مجدد در كنكور سراسري شركت مجدد در كنكور سراسري[/caption]

 

موارد مطرح در شركت مجدد در كنكور سراسري

در زمينه شركت مجدد در كنكور سراسري مواردي مطرح خواهيم نمود كه به نظر مي رسد اين موارد در واقع سوالات و ابهامات اصلي داوطلبان و دانشجويان دانشگاه هاي دولتي در اين رابطه بوده باشد. همچنين با مطرح كردن اين موارد در اين بخش ها خوانندگان با موضوعات مطرح و اصلي مقاله در همين ابتدا آشنا مي شوند كه به ايجاد پيش زمينه هاي مناسب براي خوانندگان كمك مي نمايد. از اين رو از جمله اين موارد مي توان به اين چند مورد اشاره نمود.

  1. امكان انصراف در مقاطع مختلف براي شركت مجدد در كنكور سراسري
  2. شرايط و ضوابط انصراف براي شركت مجدد در كنكور سراسري
  3. توضيحات پاياني در زمينه شرايط و ضوابط انصراف براي شركت مجدد در كنكور سراسري

 

 

امكان انصراف در مقاطع مختلف براي شركت مجدد در كنكور سراسري

يكي از سوالاتي كه معمولا دنشجويان در حال تحصيل در دانشگاه هاي دولتي از خود در رابطه با شركت مجدد در كنكور سراسري ممكن است بپرسند همين مورد مي باشد. بدين معنا كه آيا در هر مقطعي كه در حال تحصيل باشيم مي توان انصراف داده و دوباره در كنكور سراسري شركت نماييم؟ كه بايستي در پاسخ به اين سوال گفت كه جواب اين سوال موثبت مي باشد و اين امكان براي دانشجويان دولتي فراهم مي باشد. البته با رعايت برخي شرايط و ضوابط كه در ادمه اين مقاله به برخي از اين شرايط و ضوابط اشاره نموده ايم كه مي توانيد در ادامه مقاله به مطالعه اين موارد بپردازيد.

شرايط و ضوابط انصراف براي شركت مجدد در كنكور سراسري

در مطلبي كه تحت عنوان انصراف از دانشگاه دولتي منتشر گرديد به صورت كوتا در اين زمينه توضيحاتي ارائه نموديم. اما در اين بخش به صورت كامل در زمينه شرايط و ضوابط انصراف براي شركت مجدد در كنكور سراسري توضيحاتي ارائه خواهيم نمود. اولين مورد در اين زمينه بازه زماني است كه بايستي دانشجويان براي موثر بودن انصراف آنها رعايت نمايند است. بدين معنا كه دانشجويان در بازه زماني خاصي بايستي درخواست انصراف خود را ارائه نمايند. از اين رو براي شركت مجدد در كنكورسراسري دانشجويان در تمامي مقاطع تحصيلي بايستي تا 30 بهمن درخواست انصراف خود را ارائه نمايند. همچنين براي اين امر تنها يك بار مي توانند انصراف دهند و بايستي منعي از لحاض نظام وظيفه نداشته باشند. البته براي بار اول در صورتي از وقفه يك ساله نظام وظيفه استفاده نكرده باشند مشكلي ندارند و تا يك سال مي توانند از اين وقفه استفاده نمايند.

 

[caption id="attachment_4241" align="aligncenter" width="600"]شركت مجدد در كنكور شركت مجدد در كنكور[/caption]

 

توضيحات پاياني در شركت مجدد در كنكور سراسري

يكي از مواردي كه در مطلب انصراف از دانشگاه دولتي بيان كرديم در رابطه با جريمه نقدي اين انصراف مي باشد. حال اگر دانشجويي انصراف از تحصيل نمايد و در كنكورسراسري مجدد شركت نمايد در صورتي در دوره روزانه پذيرش را كسب نمايد ديگر نيازي به پرداخت اين جريمه ندارد. به همان نسبت نيز در صورتي دانشجويي پس از شركت مجدد در كنكور سراسري در دوره شبانه پذيرش كسب نمايد علاوه بر هزينه هاي مربوط به رشته جديد پذيرش شده بايستي جريمه انصراف از دانشگاه دولتيرا نيز بايستي پرداخت نمايد. لازم به ذكر مي باشد كه ميزان اين جريمه بستگي به رشته و ميزان شهريه ثابت دوره شبانه آن رشته دارد. همچنين با توجه به ريسك پذير بودن اين اقدام نياز است دانشجويان عزيز با كمال دقت در زمينه شركت مجدد در كنكور سراسري اقدام نمايند چر كه كوچكترين اشتباه در اين زمينه ممكن است باعث كردد همان داشته هايي كه از آن رضايت نداشته ايم نيز به طور كامل از دست دهيم.

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه شركت مجدد در كنكور سراسري و بطور كلي درباره دانشگاه سراسري مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

لينك هاي مفيد

دانشگاه سراسري

دانشگاه آزاد

دانشگاه پيام نور

دانشگاه علمي كاربردي

كارشناسي دانشگاه سراسري

كارشناسي دانشگاه آزاد

كارشناسي دانشگاه پيام نور

كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي

كارشناسي ارشد دانشگاه سراسري

www.sanjesh.org

مطالب مفيد شركت مجدد در كنكور سراسري

انتخاب رشته كنكور سراسري

دفترچه انتخاب رشته كنكور سراسري

انصراف از دانشگاه دولتي

ترميم معدل براي كنكور


برچسب: شركت مجدد در كنكور سراسري،كنكور سراسري،دانشگاه سراسري،انصراف از دانشگاه سراسري، مشاوره تخصصي سپيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۰۳:۴۹ توسط:سپيد موضوع:

انصراف از دانشگاه دولتي

 يكي از موضوعاتي كه ممكن است مورد توجه داوطلبان و دانشجويان دانشگاه هاي سراسري قرار گيرد در رابطه با انصراف از دانشگاه دولتي باشد. با توجه به اين كه دانشجويان براي تحصيل در اين دانشگاه ها هزينه اي پرداخت نمي نمايند از اين رو قوانين و ضوابط خاصي براي انصراف از تحصيل در اين داتنشگاه ها وجود خواهد داشت كه هر كدام در حالت هاي مختلفي مي باشد. از اين رو در اين مقاله براي رفع ابهاماتي كه ممكن است داوطلبان كنكور سراسري و يا حتي دانشجويان دانشگاه سراسري در رابطه با انصراف از دانشگاه دولتي داشته باشند توضيحاتي ارائه خواهيم نمود. از اين رو در صورت داشتن ابهام و يا سوال در اين زمينه به ادامه مقاله توجه نماييد.

 


برچسب: انصراف از دانشگاه دولتي، دانشگاه دولتي،دانشگاه سراسري،انصراف از دانشگاه،مشاوره تحصيلي،مشاوره تخصصي سپيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۱:۰۸ توسط:سپيد موضوع:

ثبت نام دانشگاه آزاد يزد www.azmoon.org

 دانشگاه آزاد يزد در دوره هاي مختلف دانشگاهي ، شرايط متنوعي را با هدف جذب دانشجو براي متقاضياني كه قصد ورود به اين دانشگاه را دارند فراهم نموده است . در واقع داوطلبان عزيز مي توانند با داشتن شرايط ثبت نام دانشگاه آزاد يزد به راحتي وارد اين دانشگاه شده و در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصيل نمايند. اين مقاله با هدف ارئه توضيحاتي در اين زمينه نوشته شده است به همين سبب توصيه مي گردد تا پايان مقاله با ما همراه باشيد.

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه ثبت نام دانشگاه آزاد يزد و بطور كلي درباره دانشگاه آزاد نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب از طريق تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

[caption id="attachment_4232" align="aligncenter" width="600"] ثبت نام دانشگاه آزاد يزد[/caption]

 


برچسب: ثبت نام دانشگاه آزاد يزد،ثبت نام دانشگاه آزاد،دانشگاه آزاد،دانشگاه آزاد بدون كنكور،بدون آزمون دانشگاه آزاد،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۳۶:۴۴ توسط:سپيد موضوع:

ثبت نام دانشگاه آزاد ياسوج www.azmoon.org

 دانشگاه آزاد ياسوج در دوره هاي مختلف دانشگاهي ، شرايط متنوعي را با هدف جذب دانشجو براي متقاضياني كه قصد ورود به اين دانشگاه را دارند فراهم نموده است . در واقع داوطلبان عزيز مي توانند با داشتن شرايط ثبت نام دانشگاه آزاد ياسوج به راحتي وارد اين دانشگاه شده و در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصيل نمايند. اين مقاله با هدف ارئه توضيحاتي در اين زمينه نوشته شده است به همين سبب توصيه مي گردد تا پايان مقاله با ما همراه باشيد.

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه ثبت نام دانشگاه آزاد ياسوج و بطور كلي درباره دانشگاه آزاد نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب از طريق تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

[caption id="attachment_4227" align="aligncenter" width="600"] ثبت نام دانشگاه آزاد ياسوج[/caption]

 


برچسب: ثبت نام دانشگاه آزاد ياسوج،ثبت نام دانشگاه آزاد،دانشگاه آزاد،دانشگاه آزاد بدون كنكور،بدون آزمون دانشگاه آزاد،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۰۶:۲۴ توسط:سپيد موضوع:

ثبت نام دانشگاه آزاد كرمانشاه www.azmoon.org

 دانشگاه آزاد كرمانشاه در دوره هاي مختلف دانشگاهي ، شرايط متنوعي را با هدف جذب دانشجو براي متقاضياني كه قصد ورود به اين دانشگاه را دارند فراهم نموده است . در واقع داوطلبان عزيز مي توانند با داشتن شرايط ثبت نام دانشگاه آزاد كرمانشاه به راحتي وارد اين دانشگاه شده و در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصيل نمايند. اين مقاله با هدف ارئه توضيحاتي در اين زمينه نوشته شده است به همين سبب توصيه مي گردد تا پايان مقاله با ما همراه باشيد.

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه ثبت نام دانشگاه آزاد كرمانشاه و بطور كلي درباره دانشگاه آزاد نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب از طريق تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

[caption id="attachment_4222" align="aligncenter" width="600"] ثبت نام دانشگاه آزاد كرمانشاه[/caption]

 


برچسب: ثبت نام دانشگاه آزاد كرمانشاه،ثبت نام دانشگاه آزاد،دانشگاه آزاد،دانشگاه آزاد بدون كنكور،بدون آزمون دانشگاه آزاد،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۵۳:۵۰ توسط:سپيد موضوع:

ثبت نام دانشگاه آزاد كرمان www.azmoon.org

 دانشگاه آزاد كرمان در دوره هاي مختلف دانشگاهي ، شرايط متنوعي را با هدف جذب دانشجو براي متقاضياني كه قصد ورود به اين دانشگاه را دارند فراهم نموده است . در واقع داوطلبان عزيز مي توانند با داشتن شرايط ثبت نام دانشگاه آزاد كرمان به راحتي وارد اين دانشگاه شده و در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصيل نمايند. اين مقاله با هدف ارئه توضيحاتي در اين زمينه نوشته شده است به همين سبب توصيه مي گردد تا پايان مقاله با ما همراه باشيد.

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه ثبت نام دانشگاه آزاد كرمان و بطور كلي درباره دانشگاه آزاد نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب از طريق تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

[caption id="attachment_4217" align="aligncenter" width="600"] ثبت نام دانشگاه آزاد كرمان[/caption]

 


برچسب: ثبت نام دانشگاه آزاد كرمان،ثبت نام دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد بدون كنكور، بدون آزمون دانشگاه آزاد،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۴۱:۵۲ توسط:سپيد موضوع:

ثبت نام دانشگاه آزاد سنندج www.azmoon.org

 دانشگاه آزاد سنندج در دوره هاي مختلف دانشگاهي ، شرايط متنوعي را با هدف جذب دانشجو براي متقاضياني كه قصد ورود به اين دانشگاه را دارند فراهم نموده است . در واقع داوطلبان عزيز مي توانند با داشتن شرايط ثبت نام دانشگاه آزاد سنندج به راحتي وارد اين دانشگاه شده و در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصيل نمايند. اين مقاله با هدف ارئه توضيحاتي در اين زمينه نوشته شده است به همين سبب توصيه مي گردد تا پايان مقاله با ما همراه باشيد.

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه ثبت نام دانشگاه آزاد سنندج و بطور كلي درباره دانشگاه آزاد نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب از طريق تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

[caption id="attachment_4212" align="aligncenter" width="600"] ثبت نام دانشگاه آزاد سنندج[/caption]

  


برچسب: ثبت نام دانشگاه آزاد سنندج،ثبت نام دانشگاه آزاد،دانشگاه آزاد،دانشگاه آزاد بدون كنكور،بدون آزمون دانشگاه آزاد،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۳۱:۱۴ توسط:سپيد موضوع: